اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گفتمان‌های دینی اردبیل:

فرهنگ حجاب و عفاف آگاهانه ترویج می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فرهنگ پربار حجاب و عفاف در قالب جلسات و گفتمان‌های دینی و معرفتی آگاهانه و با شیوه‌های شایسته ترویج پیدا می‌کند.

فرهنگ حجاب و عفاف آگاهانه ترویج می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی سه‌شنبه شب در نشست هماهنگی برگزارکنندگان و دبیران گفتمان‌های دینی در اردبیل اظهار داشت: غنا و محتوایی که در برگزاری گفتمان‌های دینی شاهد آن هستیم بیشتر بر گرفته از حرکت‌های مورد نیاز و تقاضای جوانان است تا برخی از شبهات و القاعات غلط دشمن در همان نطفه خفه شود.

وی توسعه گفتمان‌های دینی در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و اجتماعات مختلف را بیان کرد و افزود: در سایه برگزاری این نشست‌ها و گفتمان‌ها است که ابعاد مختلف مهارت‌های زندگی، اخلاقی و دینی رونق و ترویج پیدا می‌کند و در یک فضای مناسب آسیب‌ها و خطرات اجتماعی، خانوادگی و اخلاقی به حداقل می‌رسد.

محمدی محتوای قالب گفتمان‌های برگزار شده را حجاب و عفاف، ایجاد روابط سالم، جنگ نرم دشمنان، اصول و مبانی دینی، مهارت‌های زندگی، اخلاق، جهاد اقتصادی و آسیب‌شناسی فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی اعلام کرد.

به گزارش فارس، دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما در مدارس دخترانه تاکنون بیش از 170 گفتمان حجاب و عفاف را با تاکید بر حفظ حرمت و کرامت زنان برگزار کردیم و اساتید شرکت‌کننده در این گفتمان‌ها در کنار تبیین قدر و منزلت شخصیتی زنان به اندیشه و تفکر اسلام در حوزه زنان اشاره کرده‌اند.

وی از برگزاری یک‌هزار و 800 گفتمان دینی تا نیمه بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌به نظر می‌رسد تا پایان امسال بیش از دو هزار گفتمان در سطح استان برگزار شده و برای سال آینده نیز در تدارک برگزاری گفتمان‌های دینی، معرفتی و آگاهی‌بخشی بیشتر هستیم.

محمدی همچنین از همکاری خوب دستگاه‌ها، نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی و مراکز علمی قدردانی کرد و خواستار گسترش و توسعه الگوهای مختلف در این زمینه شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول