اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد

تعیین تکلیف ساختمان زندان ساری تا 15روز دیگر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: بر اساس آخرین مذاکره با مدیرکل زندان‌های مازندران مقرر شد با جمع‌آوری دستگاه‌های بی‌سیم، 15 روز آینده، ملک زندان تحویل شهرداری شود.

تعیین تکلیف ساختمان زندان ساری تا 15روز دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری از اعضای شورا و کارشناسان شهرداری خواست تا طرح خود را برای کاربری ملک زندان ساری ارائه دهند.

وی اظهار داشت: فرایند خرید و تملک زندان که از شورای دوم شروع شد و توسط شورای سوم به سرانجام رسید، کار بزرگی است که منافع آن در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

نقیبی ادامه داد: شورای شهر ساری پیگیر است تا با تملک پادگان با شیوه تهاتری 10 هکتار فضای سبز به مجموعه فضاهای سبز شهر ساری اضافه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به بازدید معاون وزارت راه و شهرسازی از محل پروژه کمربندی سه راه جویبار به گارد جنگل اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد در 10 روز مسیر خیابان ارم تا گارد جنگل مورد ارزیابی قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: بنابر اعلام اداره کل راه و شهرسازی، اعتبار این پروژه آماده و بدون آنکه شهرداری ساری ریالی هزینه کند، اجرایی شود.

نقیبی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، پروژه کمربندی از طرح‌های اولویت‌دار وزارتخانه مذکور بوده و اعتبار آن از طریق فروش اوراق مشارکت تامین شده، بیان داشت: دو پیمانکار مجزا آن را اجرا می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران به اجرای پروژه زیرگذر ذغالچال اشاره کرد و گفت: پیمانکار مربوطه متعهد شد تا پایان دی ماه امسال این پروژه عمرانی را تحویل دهد. همچنین پروژه شهربازی هم در دستور کار شهرداری ساری است.

نقیبی پروژه شهر بازی و زیرگذر ذغالچال را بزرگ‌ترین خدمت به شهروندان ساروی دانست و اذعان داشت: ترمیم کنده کاری‌های معابر شهر ساری و نیز برخی کاستی‌های خدماتی مورد گلایه شهروندان مرکزنشین است که شورا و شهرداری درصدد رفع نارسایی‌ها در سال جاری هستند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول