اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات مازندران:

7200 تن ماهی استخوانی در مازندران صید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات مازندران گفت: تا پایان 25 فروردین امسال، بیش از 7 هزار و 200 تن ماهی استخوانی توسط صیادان پره مازندران صید شد.

7200 تن ماهی استخوانی در مازندران صید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر به نقل از روابط عمومی شیلات مازندران، حسن حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه صید ماهیان استخوانی در مازندران 25 فروردین ماه سال جاری به پایان رسیده، بیان داشت: حدود 4 هزار و 200 صیاد در قالب 55 شرکت تعاونی پره از 15 مهر ماه سال 90 تا 25 فروردین  سال1391، حدود 7 هزار و 200 تن ماهی استخوانی را از دریا صید کردند.

وی اضافه کرد: در بین ماهیان صید شده بیشترین میزان صید مربوط به ماهی سفید بوده است که حدود 77درصد از میزان صید را به خود اختصاص داده است.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه این صیادان در زمان صید حدود 800 کیلوگرم خاویار را صید و براساس قرار داد تحویل شیلات کردند، بیان داشت: ارزش اقتصادی ماهیان استخوانی صید شده استان معادل 58 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل شیلات مازندران با تقدیر  از همکاری خوب جامعه صیادی در رعایت ضوابط و مقررات صید و صیادی، نقش آنان را در بازسازی ذخایر آبزیان دریا مهم برشمرد و تصریح کرد: شیلات مازندران به منظور توسعه پایدار صید و صیادی برنامه تکثیر و رهاسازی بچه ماهی را در سال جاری در دستور کار دارد.

وی گفت: جامعه صیادی نیز به عنوان یک تشکل مهم شیلاتی استان در این زمینه مشارکت فعال دارد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول