اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت پرورش‌اندام گیلان خبر داد:

آموزش مدرن فیگور در مسابقات پرورش‌اندام گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان گفت: با حضور قهرمان سه دوره جهان، کلاس «آموزش مدرن فیگور در مسابقات پرورش‌اندام» گیلان برگزار می‌شود.

آموزش مدرن فیگور در مسابقات پرورش‌اندام گیلان
محمد ذات‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام هیئت بدنسازی استان، اظهار داشت: با حضور بیت‌الله عباس‌پور دارنده چهار مدال آسیایی سه دوره قهرمان جهان و کارشناس حقوق، کلاس آموزشی مدرن فیگور در مسابقات پرورش‌اندام برای ورزشکاران گیلانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این قهرمان حالت‌های مختلف و صحیح فیگور را روی صحنه برای ورزشکاران بدنساز گیلانی اجرا می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: محمد ذات‌پرور مدرس رسمی فدراسیون نیز به عنوان مدرس در این کلاس آموزشی حضور دارد.
به گفته وی، در این دوره آموزشی نحوه صحیح و طرز برخورد مناسب به همراه ادب و احترام به داور و تماشاگران به ورزشکاران آموزش داده می‌شود.
 
*قدمت 69 ساله گیلان در پروش‌اندام  
ذات‌پرور با اشاره به قدمت رشته پرورش‌اندام در گیلان بیان داشت: گیلان یکی از استان‌های با سابقه در رشته پرورش اندام است و 69 سال پیش این رشته ورزشی را آغاز و مسابقات ورزشی زیادی را در این رشته برگزار کرد.
وی افزود: این هیئت در پنج رشته ورزشی شامل پرورش اندام، پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی، بدنسازی و بادی‌کلاسیک فعالیت دارد.
رئیس هیئت پرورش اندام گیلان با بیان اینکه این هیئت نیازمند حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: این هیئت باید بتواند از ورزشکاران و قهرمانان این رشته‌ها حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 25 سالن ورزشی زیرپوشش هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان قرار دارد، تصریح کرد: برای توسعه فعالیت‌‌های این رشته ورزشی و نظارت کیفی بر عملکرد فرهنگی‌ورزشی مدیران، سالن‌های بدنسازی نیازمند اعزام بازرسان در طول سال است.
 
*برگزاری مسابقات کشوری پرورش‌اندام جام 22 بهمن در رشت
 
ذات‌پرور از تقاضای هیئت پرورش اندام گیلان به فدراسیون برای میزبانی رقابت‌های کشوری پرورش‌اندام جام 22 بهمن و مسابقات کشوری پرس‌سینه خبر داد.
وی بیان داشت: به منظور توسعه و تربیت مدرس کلاس درجه دو مربیگری بدنسازی نیز برای مربیان درجه سه که سابقه خوبی داشته باشند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول