اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاز دوم پارک شهروند کرج آماده بهره‌‌برداری شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج کرج از آماده‌ شدن فاز دوم پارک شهروند واقع در حصارک‌ کرج خبر داد.

فاز دوم پارک شهروند کرج آماده بهره‌‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، علی رحیمی ضمن اعلام این خبر افزود: این پارک با هدف توسعه سرانه‌های خدماتی در این منطقه آماده و طی روزهای ‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: فاز دوم این پارک که با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ‌تومان احداث شده، یکی از پارک‌های زیبای منطقه می‌باشد که با طراحی منحصر به‌ فرد کارشناسان سازمان پارک‌ها احداث و آماده‌ بهره‌برداری شده‌است.

رحیمی با اشاره به مشخصات این پارک افزود: پارک شهروند با 16 هزار مترمربع وسعت که حدود 7 ‌هزار مترمربع آن ویژه فضای ‌سبز و 360 مترمربع فضای بازی‌ کودکان با تجهیزات استاندارد و دارای 22 دستگاه ست تندرستی است، هم‌چنین امکاناتی از قبیل بوفه سرویس‌های بهداشتی و زمین‌ چمن‌ مصنوعی از جمله دیگر امکانات این پارک است.

شهردار منطقه ‌5 شهرداری کرج ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان پارک‌ها همکاری خوب این سازمان با منطقه را از دلایل مهم تسریع در آماده‌سازی این پارک اعلام و اظهار امیدواری کرد: با استمرار این روند شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مطلوب در حوزه فضای سبز این منطقه باشیم.

این مسئول درباره لزوم اجرای پروژه‌های مناسب در این منطقه افزود: با توجه به نیاز منطقه و نگاه مجموعه مدیریتی شهرداری و شورای‌ اسلامی ‌شهر پیرامون توسعه متوازن شهری و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار امید می‌رود در سال 91 پروژه‌های زیرساختی مناسبی در منطقه اجرا شود.

رحیمی در پایان افزود: مدیریت منطقه 5 تمام توان خود را در سال جاری به عمران و آبادانی منطقه و اجرای پروژه‌های مورد نیاز منطقه معطوف خواهد کرد.

شایان ذکر است، پارک شهروند در دو فاز اجرایی طراحی شده که فاز اول آن در روزهای پایانی اسفند سال 89 به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن نیز هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول