اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مساعدت استاندار هرمزگان محقق می‌شود

احداث ساختمان مرکزی دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از احداث ساختمان مستقل و مرکزی این دبیرخانه به حمایت استاندار هرمزگان خبر داد.

احداث ساختمان مرکزی دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار داشت: هرمزگان یکی از استان‌های فعال در حوزه کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ساختمان و فضایی مستقل نداشت پس از طرح موضوع به استاندار هرمزگان، وی دستوارت لازم را برای احداث، تأمین اعتبار و زمین مورد نظر به معاون برنامه‌ریزی خود صادر کرده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان در این راستا ادامه داد: با توجه به گستردگی امور کانون‌های مساجد استان، این فضا می‌تواند کمک شایانی به امور مربوطه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون در 100 کانون فرهنگی هنری مساجد واحد خواهران راه‌اندازی شده است، گفت: در مرکز نیز به راه اندازی این واحد در کانون‌های مساجد استان نسبت به سایر استانها الویت دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت نیز در ادامه با بیان اینکه حمایت خوب استاندار سبب شده که برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این استان از تعدد و از رونقی خاص برخوردار شود، بیان داشت: ترافیک برنامه‌های فرهنگی در هرمزگان به حدی است که مجبور شده‌ایم زمان برگزاری سه برنامه بزرگ فرهنگی هنری خود را به سال نو موکول کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول