اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علوم‌پزشکی کرمان خبر داد

ساماندهی بهداشتی صادرات خرما با اعطای پروانه

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: از برنامه‌های سال 91، ساماندهی بهداشتی صادرات خرما با اعطای پروانه ساخت و پروانه بهداشتی در کارگاه‌های خرماست.

ساماندهی بهداشتی صادرات خرما با اعطای پروانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان پیام خزاعلی شنبه شب در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با استاندار کرمان اظهار داشت: حیطه کار این معاونت در دو بخش آموزش و نظارت است.

خزاعلی با اشاره به اینکه در بحث آموزش برنامه‌های متعددی را برای کارخانه‌ها و کارشناسان داشته‌ایم، افزود: در بحث نظارت و بازرسی نیز فعالیت‌های خود را چند برابر کرده‌ایم و طی سال گذشته دو مورد کارخانه که به دلیل استفاده از مواد نگهدارنده تخلف کرده بودند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تصریح کرد: در زمینه جلوگیری از توزیع خارج از شبکه دارو به ویژه "آنتی هیستامین" و"متادون" طرح‌های ویژه و کنترلی صورت گرفته است.

خزاعلی خاطرنشان کرد: در سطح استان کرمان طی سال گذشته یک محصول با توجه به شرایط استاندارد لازم موفق به دریافت نشان سیب سلامت شد و چهار محصول دیگر نیز در سال جاری این نشان را دریافت می‌کنند.

وی گفت: از برنامه‌های سال 91، ساماندهی بهداشتی صادرات خرما با اعطای پروانه ساخت و پروانه بهداشتی در کارگاه‌های خرما است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اظهار داشت: همچنین یک دستگاه ویژه به منظور تشخیص میزان باقیمانده سموم در محصولات خریداری شده با اختصاص اعتبار لازم و جذب نیرو در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

خزاعلی بیان داشت: نرم‌افزاری برای توزیع داروهای یارانه‌ای و خاص به کشور پیشنهاد شده که از موارد قاچاق دارو و ... جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول