اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر:

صادرات آبزیان از استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر کل دامپزشکی استان یوشهر گفت: با صادرات بیش از 8 هزار و 400 تن آبزیان در سال گذشته میزان صادرات آبزیان از استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت.

صادرات آبزیان از استان بوشهر 21 درصد افزایش یافت

 مرتضی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی و کنترل بیماری‌های آبزیان صادرات آبزیان در سال 90 با افزایش 21 درصدی همراه شد.

وی افزود: در سال 1390 با صادرات بیش از 8400 تن آبزیان 21 درصد افزایش در زمینه صادرات این محصولات داشته‌ایم و لازم به ذکر است که میزان صادرات آبزیان در سال 89 حدود 6 هزار و 650 تن بوده است.

بحرانی در ادامه تصریح کرد: در این میان میگوی پرورشی با رشدی 43 درصدی در زمینه صادرات نشان‌دهنده موفقیت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در پیشگیری و کنترل بیماری‌های میگوی پرورشی با همکاری پرورش‌دهندگان و اداره کل شیلات استان بوشهر بوده است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون مقادیری از میگوهای پرورشی تولید شده در بازارهای داخلی عرضه شده و حجم زیادی از این محصول در شرکت‌های فرآوری استان بوشهر فرآوری و بسته‌بندی شده است و وی ادامه داد: این محصولات هم‌اکنون با انجام آزمایشات لازم در آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی این اداره کل و با کسب مجوز صادرات از اداره قرنطینه و امور بین‌الملل دامپزشکی استان بوشهر صادر و یا در حال صادرات است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول