اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

برخی صاحب‌نام‌ترین پزشکان کشور مازندرانی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: امروز برخی صاحب‌نام‌ترین پزشکان کشور، مازندرانی هستند.

برخی صاحب‌نام‌ترین پزشکان کشور مازندرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در آیین نکوداشت کارکنان ماما و پرستار مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در سالن اجتماعات آب منطقه‌ای استان مازندران، اظهار داشت: کادر پزشکی از ارزشمندترین قشرهای جامعه است.

وی با بیان اینکه افراد دیگری هم در بخش‌های خدمت‌رسانی جامعه تلاش می‌کنند، افزود: هیچ خدمتی به اندازه خادمان سلامت ملموس نیست.

طاهایی با اشاره به اینکه پرستاران، همت رفیعی انجام می‌دهند، تصریح کرد: شغل پرستاری با عاطفه، محبت و صبوری همراه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ماما هم جایگاه خود را دارد، متذکر شد: زمانی که هنوز شاخه‌های تخصصی زنان و زایمان در کشور دائر نشده بود، این ماماها بودند که به زایمان کمک می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه حضور من در این مراسم، این است که سهمی از تشکر و سپاس را برعهده بگیرم، ادامه داد: سپاسگزاری یک آیین الهی است.

طاهایی با بیان اینکه پیامبران الهی و به ویژه پیامبر خاتم، به ما فرهنگ ادب و سپاس را می‌آموزانند، گفت: اینکه خداوند پس از امر به عبادت خودش، دستور احسان به والدین را می‌دهد به این معنا است که خداوند، پدر و مادر را در امتداد نقش خدایی خودش می‌انگارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماما هم در مقطعی از زندگی همراه یک خلق و تولد زندگی جدید است.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه توسعه یافته به سمت زایمان طبیعی می‌رود، بیان داشت: مگر در مواردی که چاره‌ای جز زایمان سزارین نباشد اقدام به این کار می‌کنند.

طاهایی با بیان اینکه محققان و پزشکان برجسته استان، توفیق‌هایی به همراه داشتند، اضافه کرد: امروز برخی صاحب‌نام‌ترین پزشکان کشور، مازندرانی هستند و جراحی قلب دکتر ماندگار را، پزشک ساروی انجام داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول