اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش کشور دیابت شهری صورت گرفت

برخورد ناشایست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با خبرنگاران

خبرگزاری فارس: در همایش کشور دیابت شهری برخورد ناشایسته‌ای از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با خبرنگاران صورت گرفت.

برخورد ناشایست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در برنامه‌های برگزار شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان شاهد برخورد نادرست و عدم رعایت شان خبرنگاران توسط این مرکز علمی هستیم.

صبح امروز در همایش کشوری دیابت شهری که حدود 50 میهمان حضور داشتند، تنها به میز چهار نفره خبرنگاران هیچ‌گونه سرویسی ارائه نشد و حتی از اعطای لیست برنامه همایش خودداری شد.

امروز زمانی که برای مصاحبه با میهمان کشوری همایش خبرنگاران اقدام کردند، مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تنها خبرنگار روابط عمومی را در بین پنج خبرنگار منتظر مصاحبه معرفی کرد و میهمان نیز حضور در جلسه را بهانه و از مصاحبه خودداری کرد.

نکته بسیار مهم و قابل تأمل در برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان اسراف و تجمل‌گرایی در این بین بسیار چشمگیر است در ماه‌های پایانی سال گذشته همایش کشوری در محل هایتک ماهان برگزار و نهار در یکی از تالارهای شهر کرمان با سرو چند نوع غذا همراه بود.

همایش امروز نیز علاوه بر مکان که در هتل پارس برگزار شد، میز پذیرایی دیدنی و بیش از 30 سبد گل لیلیوم بر روی میزها چشم‌نوازی می‌کرد.

با توجه به محرومیت‌های زیاد در مناطقی از استان کرمان و مشکلات مالی مراکز درمانی اینگونه هزینه کردن‌ها هیچ‌گونه جنبه عقلی و شرعی ندارد و نوعی بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مالی جامعه است.

لازم است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به ویژه روابط عمومی این مرکز علمی در زمینه برخورد با خبرنگاران و احترام به این قشر بازنگری در عملکرد خود داشته باشند هر چند که این نوع برخوردها مسبوق به سابقه است.

در صورت تکرار چنین وضعیتی قطعاً خبرنگاران در پوشش اخبار دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجدید نظر می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول