اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد:

ادامه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ازدواج دانشجویی تا هفتم آبان ماه ادامه دارد‌.

ادامه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در زنجان
فائزه سادات موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ثبت‌نام دوره جدید ازدواج دانشجویی از 17 مهر ماه سال جاری آغاز شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت ازدواج دانشجویی در این دوره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ازدواج دانشجویی تا هفت آبان ماه ادامه دارد‌، یادآور شد: پس از ثبت‌نام دانشجویان زمان برگزاری کارگاه‌ها برای زوج‌های دانشجو مشخص می‌شود.
دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشجو بودن یکی از زوجین برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ازدواج دانشجویی کافی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این دوره ازدواج دانشجویی استقبال چشمگیری شود.
وی با اشاره به اینکه نخستین دوره ازدواج دانشجویی در سال 76 با حضور زوج‌های دانشجو برگزار شد، افزود: استقبال مطلوبی از این مراسم در هر سال صورت می‌گیرد.
موسوی تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند پس از یک هفته از قرعه‌کشی مدارک خود را به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ارائه کنند.
وی با بیان اینکه تاریخ عقد دانشجویان باید یک مهر ماه سال گذشته باشد، تصریح کرد: زوج‌هایی که تا تاریخ یکم مهر ماه سال جاری عقد کرده‌اند می‌توانند، در این دوره از ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند.
دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان بیان کرد: ثبت‌نام جداگانه زوج‌ها امکان‌پذیر نیست.
وی سفر مشهد را هدیه دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه برای دانشجویان دانست و افزود: هزینه اسکان این سفر معنوی بر عهده نهاد است.
موسوی یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته از طرف استان نیز هدایایی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای زوجین در سال جاری خبر داد و یادآور شد: ترویج ازدواج آسان از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.
دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: برای کمک به جوانان دانشجو در برگزاری مراسم ازدواج و فرهنگ‌سازی و اشاعه مراسم ساده ازدواج، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از سال 1378 تاکنون اقدام به برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های ازدواج دانشجویی و به طورکلی انجام اقدامات لازم برای تشویق دانشجویان به ازدواج کرده است.
وی ادامه داد: ستاد ازدواج دانشجویی با هدف ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار در زمینه‌های مختلف تجربه‌های خوبی را کسب کرده است.
موسوی برگزاری کارگاه‌ها و جلسات متعدد آموزشی با سر فصل‌های آگاهی‌ها و آمادگی‌های قبل از ازدواج، آموزش زوجین جوان در راستای ارتقای کیفی زندگی مشترک، ایجاد آمادگی برای فرزند آوری و فرزند پروری و آموزش‌های ویژه والدین دانشجویان را از برنامه‌های ستاد برشمرد.
وی برگزاری مراسم و جشن‌های ازدواج دانشجویی و ایجاد برنامه‌های مهیج و موج ‌آفرین در سطح دانشگاه‌ها، برگزاری سفرهای زیارتی برای زوجین دانشجو و تقویت روحیه تأسی به مکتب اهل بیت (ع) در آغاز زندگی مشترک را از دیگر اهداف برگزاری ازدواج‌های دانشجویی برشمرد.
 دبیر اجرایی ازدواج دانشجویی دانشگاه زنجان تولید و توزیع کتاب، جزوه و نرم‌افزارهای آموزشی برای زوجین جوان، اهدای هدایا از جمله سکه اهدایی مقام معظم رهبری و هدیه ریاست جمهوری به دانشجویان مزدوج است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول