اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آستانه عید غدیر؛

جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی برای 30 زوج دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین خسرو تقدسی‌نیا با بیان اینکه ازدواج سنت حسنه‌ای است که باید در جامعه زنده نگه ‌داشته شود، اظهار کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان و در آستانه عید بزرگ غدیر جشن ازدواج 30 زوج طلبه و دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.
وی ضمن تبریک اعیاد خجسته ذیالحجه به ویژه عید امامت، دانشجویان را به سرمشق قرار دادن اهل بیت(ع) در همه مراحل زندگی توصیه کرد و افزود: دانشجویان باید با پیروی از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) سنت نیکوی ازدواج را احیا کنند.
مدیر فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: پیروی از زندگی ساده و بی‌آلایش حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) می‌تواند همواره روشنگر راه جوانان در زندگی بوده و آنان را در رویارویی با مشکلات یاری کند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشگاه‌ها در اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه ‌به ویژه بین جوانان خاطرنشان کرد: دانشگاه به همه ملت اسلامی تعلق دارد و به عنوان یک محیط فرهنگی تأثیرگذار در زندگی افراد به ویژه جوانان باید از نظر فرهنگی و اعتقادی تقویت شود، چرا که به گفته معمار کبیر انقلاب اگر دانشگاه‌ها اسلامی شود جامعه هم اسلامی می‌شود.
تقدسی‌نیا عنوان کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز با همین هدف و در راستای ترویج ازدواج آسان و از طرفی ارائه مشاوره‌های ضروری قبل از ازدواج برای بالا بردن سطح آگاهی زوجین، هر ساله اقدام به برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی با حضور مشاوران می‌کند.
وی بیان کرد: امسال نیز چهاردهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) روز دوشنبه بیست و سوم آبان ماه ساعت 10 صبح با حضور بیش از 30 زوج دانشجو در سالن اجتماعات این دانشگاه بر گزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول