اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در لرستان خبر داد

ثبت‌نام 1500 زوج دانشجوی لرستانی در آیین ازدواج دانشجویی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در لرستان گفت: هزار و 546 زوج دانشجوی دانشگاه‌های لرستان برای شرکت در آیین ازدواج دانشجویی در سایت نهاد رهبری ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 1500 زوج دانشجوی لرستانی در آیین ازدواج دانشجویی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، رضا خادمی گفت: این تعداد زوج دانشجوی دانشگاه‌های لرستان برای شرکت در آیین پانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی در سایت نهاد ثبت نام کردند.
 وی افزود: ثبت نام نهایی ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های لرستان 10 درصد کاهش یافته است که به نظر می‌رسد، علت این کاهش حذف هدایای ویژه ازدواج دانشجویی باشد.
 دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در لرستان گفت: از مجموع هزار و 546 زوج ثبت نامی 501 زوج از دانشگاه‌های آزاد، 43 زوج از دانشگاه علوم پزشکی، 118 زوج از دانشگاه، 218 زوج از دانشگاه علمی- کاربردی، 625 زوج از دانشگاه‌های پیام‌نور و 41 زوج از دانشگاه‌های متفرقه لرستان ثبت نام کرده‌اند.
خادمی افزود: سفر عمره دانشجویی و سفرهای آموزشی، فرهنگی و معنوی مشهد مقدس از مزایای شرکت در ازدواج دانشجویی است که با اولویت دانشجو بودن زوج، ثبت‌نام در سایت ازدواج دانشجویی و نزدیک بودن تاریخ عقد به تاریخ اعزام سفر عمره به زوج‌های دانشجو اختصاص می‌یابد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول