اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرین‌آباد:

عمل به قرآن موجب زنده شدن قلب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرین‌ آباد با اشاره به اهمیت توسل و عمل به قرآن گفت: عمل به قرآن موجب زنده شدن قلب می‌شود.

عمل به قرآن موجب زنده شدن قلب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام قربان‌علی محمدی‌مطلق ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور که به میزبانی واحد ایجرود برگزار شد، اظهار داشت: اگر امام زمان و نائب او در جامعه وجود نداشته باشد، قرآن کریم در دست نااهلان و وهابیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حقیقت قرآن و اهل بیت یک چیز است، یادآور شد: اگر قرآن به صورت انسان تجسم شود به صورت چهارده معصوم ظاهر شده و اگر ائمه معصومین را به صورت مکتوب درآوریم کتاب قرآن به وجود می‌آید.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت وجود امام زمان (عج) باید به فرمایشات آن حضرت عمل کرده و در زمان غیبت نیز باید پیرو فرمایشات ولایت فقیه و رهبری، به قرآن عمل کرده و این کتاب آسمانی را در زندگی جاری و ساری کنیم.

امام جمعه زرین‌ آباد با اشاره به اینکه همه در محضر قرآن برابر هستند، تصریح کرد: باید عطر قرآن را دل جاری و به این کتاب الهی عمل کنیم.

وی میزبانی مسابقات قرآن را یک افتخار برای این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: میزبانی مسابقات استانی قرآن کریم، توسط واحد ایجرود نشانه شایستگی و توانمندی مدیریت و کارکنان این واحد جدیدالتاسیس دانشگاه پیام نور در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمدی‌مطلق با اشاره به آیات قرآن کریم حاملان و عاملان قرآن را دارای والاترین مرتبه نزد خداوند خواند و اضافه کرد: اهل قرآن، نزد خدا مکانت برتری دارند.

وی قرآن را زنده کننده قلب مومن عنوان کرد و گفت: هر انسانی با قرائت زیبا و نیز توجه به مفاهیم قرآن می‌تواند قلب خود را زنده کند.

امام جمعه زرین‌ آباد با تاکید بر اینکه باید هر انسانی در برنامه‌های خود به دین اسلام عمل کند، خاطرنشان کرد: خداوند قرآن را به عنوان دارویی در اختیار مسلمانان قرار داده است، که وارد روح و قلب انسان می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول