اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت دو روز صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران موسسات قرآنی کردستان

سرپرست دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی تخصصی مدیران موسسات قرآنی و موسسات مردمی این استان خبر داد و گفت: این کارگاه به مدت دو روز برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران موسسات قرآنی کردستان

ناصر علیپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با حضور 27 مدیر موسسه قرآنی دارالقرآن الکریم و موسسه‌های مردمی سطح استان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در مرکز آموزش و پژوهش استانداری کردستان برگزار شد.

وی در ادامه به موضوعات ارائه شده در این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: آشنایی با مبانی علم حقوق، مبانی روابط عمومی و ارتباطات، مبانی مدیریت و آشنایی با ضوابط سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مهم‌ترین موضوعات آموزشی این کارگاه بود.

سرپرست دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: کارگاه آموزشی تخصصی مدیران موسسات قرآنی با حضور آقایان حسین بهبودی و اسماعیل ناصری استادانی از سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار شد.

علیپور یادآور شد: در راستای برگزاری این دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: دارالقرآن کریم استان کردستان به منظور تقویت موسسات و مراکز قرآنی سطح استان در طول سال‌جاری برنامه‌های مختلفی در دست اقدام دارد و در این راستا تمام توان خود را به کار می‌برد.

وی در پایان اضافه کرد: برای برگزاری این کارگاه علاوه بر دعوت از مدیران موسسات دارالقرآن الکریم استان کردستان از مدیران موسسات قرآنی که زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز فعالیت می‌کنند، دعوت شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول