اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی

هفدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت در قوچان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت با شرکت 145 قاری، در رشته‌های حفظ و قرائت به روش ترتیل و تحقیق امروز در محل تالار دکتر جوانبخت دانشگاه آزاد قوچان برگزار شد.

هفدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت در قوچان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، امام جمعه قوچان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: انسان باید در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های زندگی از متن قرآن استفاده کند، قرآن تنها برای تلاوت و تبرّک نازل نشده است بلکه قرآن را باید در زندگی روزمره‌مان پیاده کنیم و تحقق آنچه در قرآن آمده است و عمل کردن به آن برای هر مسلمانی الزامی است.

حجت‌الاسلام محمد مروج افزود: مسئله توجه به قرآن یک سرمایه‌گذاری عظیم می‌خواهد تا فرهنگ جامعه ما یک فرهنگ قرآنی باشد، البته حق و شأن قرآن بسیار بالاتر از این مراسم و جلسات و مسابقات است.

وی افزود: مردم امروز به دنبال شفا هستند و خداوند قرآن را که رحمت و داروی شفابخش برای بشر است برای هدایت انسان‌ها فرستاده تا انسان از آن در زندگی خود استفاده کنند.

مروج گفت: مؤمن واقعی کسی است که علاوه بر دانستن قرآن، تمام آیه‌های آن را حس کند و آن را در تک تک لحظه‌های زندگی خود پیاده کند و در زندگی روزمره خود به کار بگیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول