اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دشتستان:

خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: با همکاری مردم و مسئولان، خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود.

خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام سید زریر داوودیان بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش از میاندشت اظهار داشت: مسائل و نیازهای معنوی و مذهبی مردم از مسائل مهمی است که مسئولان در کنار توسعه عمرانی باید مورد توجه خود قرار دهند.

وی افزود: توجه به توسعه فضاهای معنوی و گسترش و توسعه این فضاها زمینه‌ساز جذب جوانان و نوجوانان به فضاهای مذهبی می‌شود و از ایجاد انحرافات اجتماعی در ایشان جلوگیری می‌کند.

داوودیان با اشاره به تلاش مردم روستای میاندشت برای توسعه اماکن مذهبی این روستا خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اهالی این روستا تلاش‌های گسترده‌ای برای بهبود وضعیت فضاها و اماکن مذهبی روستای میاندشت داشته‌اند و در این راستا شاهد توسعه، ساخت، آبادانی و تجهیز مساجد این روستا با همیاری‌های مردمی و کمک‌های خیرین بوده‌ایم.

این پژوهشگر علوم دینی اذعان داشت: در روستای میاندشت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گستردگی خاصی دارد و جوانان، نوجوانان و تمامی آحاد و اقشار جامعه حضوری پررنگ در این برنامه‌ها دارند و از مسئولان می‌خواهیم با توجه به این مسائل در توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان تلاش خاصی داشته باشند.

داوودیان تصریح کرد: احداث خانه قرآن در روستای میاندشت یکی از خواسته‌های جوانان این روستاست که در سال‌های گذشته پیگیری‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته و از بخشدار محترم می‌خواهیم در برنامه‌های پیشنهادی سال 91 به خانه عالم این روستا نیز توجه داشته باشند.

وی در همین راستا ادامه داد: مردم روستای میاندشت به صورت خودجوش برای احداث خانه عالم در این روستا زمین 900 متری را اهداء کرده‌اند و خواستار ساخت این بنا توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های فرهنگی هستند و به فضل خدا در سال جاری خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود.

در این آیین تعدادی از مردم میاندشت نیز به بیان مسایل و مشکلات روستا پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود و بویژه مرتفع کردن مشکل زمین‌های کشاورزی در این روستا شدند.

مردم میاندشت همچنین خواستار رفع مشکل بیکاری جوانان روستا شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول