اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

قرآن کانون قدرت نرم انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: قرآن و معرفت اساسی‌ترین کانون قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

قرآن کانون قدرت نرم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، یدالله حسینی صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات استانی قرآن‌کریم در که در مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: قرآن و معرفت اساسی‌ترین کانون قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

حسینی افزود: در فضای کنونی جهان و در قطب‌بندی انجام شده، انقلاب اسلامی به عنوان محور گفتمان دینی و عدالت‌طلبی قرار دارد و در مقابل جبهه مادی‌گری و سکولاریزم که غرب سیاسی به رهبری آمریکا آن را طراحی کرده ایستادگی می‌کند.

فرماندار مرودشت اضافه کرد: در فرآیند این تقابل، جبهه دشمن انقلاب اسلامی محور ثبات و قدرت نرم انقلاب اسلامی را که تاکنون توانسته است نظام را در برابر این اجماع مادی‌گری و توسعه‌طلبی جهانی حفظ کند قرآن و معنویت می‌داند.

وی ادامه داد: راهبرد تهی‌سازی نسل جوان از معنویت برای شکستن مقاومت انقلاب از دیگر ترفندهای دشمنان است.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت همچنین ابراز داشت: دشمن برای تاثیر بر فضای ذهنی مسئولان در آستانه مذاکرات 1+5 تهدیدات نظامی را مطرح می‌کند اما روشن است که این تنها یک جنگ روانی است و کوچک‌ترین خللی در تصمیمات مسؤلان نظام ایجاد نمی‌کند.

فرماندار مرودشت در پایان نسبت بین بسیج و قرآن را در یک رابطه اعتقادی و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: نیرویی که ماموریت حساس دفاع از انقلاب اسلامی را در شرایط سخت به عهده دارد باید بیش از سایر اقشار به سلاح قرآن مجهز باشد و از این رو تا زمانی که مبنای حرکت و خواستگاه عمل بسیج، قرآنی است روز به روز بر شوکت و اقتدار آن افزوده می‌شود و این آن نکته‌ای است که دشمن نمی‌خواهد اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/غ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول