اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

برگزاری دومین مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در جنوب کرمان

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: دومین مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن جنوب کرمان اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالان قرآنی که موفق به شرکت در نخستین مرحله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مهر ماه سال جاری نشدند، می‌توانند با شرکت در این مرحله گواهی مربوطه را دریافت کنند.

حسینی با بیان اینکه این آزمون هر سال در دو مرحله در جنوب استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست این آزمون تعداد 110 شرکت کننده از مجموع 195 شرکت کننده موفق به کسب امتیاز لازم و گواهی مربوطه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این آزمون دربخش‌های پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، حفظ کل و ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این آزمون می‌توانند اطلاعات لازم از جمله محل و شرایط برگزاری را از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود و مؤسسات قرآنی دریافت کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول