اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی ساخت 4 استادیوم ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی ساخت چهار استادیوم ورزشی 5 هزار نفری دهه فجر امسال در شهرهای میاندوآب، مهاباد، نقده و ماکو آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ساخت 4 استادیوم ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات پروژه‌ها،  اظهار داشت: استادیوم 15 هزار نفری ارومیه در حال حاضر از 60 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.
وی افزود: براساس توافقات انجام شده با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری از امکان ورزشی این پروژه تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: توافقات نهایی مبنی بر پیگیری‌های لازم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به منظور رفع مشکلات پروژه‌های استادیوم‌های 5 هزار نفری شهرستان‌های بوکان، سلماس و خوی و نیز آغاز فوری عملیات احداث استادیوم‌های 5 هزار نفری شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد، نقده و ماکو انجام شده است.
محمودی همچنین اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای خرید و تجهیز یک دستگاه اسکوربرد در ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه تخصیص یافته است.
این مسئول آغاز عملیات پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی ارومیه در دهه فجر امسال را از دیگر مصوبات جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور عنوان کرد.
 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم از افتتاح چندین پروژه عمرانی ورزشی به ویژه سالن 3 هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
علی ملااحمدی افزود: میزبانی مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته با حضور ورزشکارانی از کشورهای فرانسه، ژاپن، کانادا، آمریکا، روسیه، رومانی و لهستان، مسابقات تنیس روی میز و بسکتبال بین‌المللی بانوان و همچنین مراسم تجلیل از جوانان برتر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و نیز قهرمانان و ورزشکاران شایسته استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.
 وی همچنین از اجرای چندین برنامه جنبی دیگر در این ایام فرخنده خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات متعدد داخلی در شهرهای مختلف استان و نیز آمادگی جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات این ایام خجسته و به یاد ماندنی است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول