اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

استادیوم 15هزار نفری سبزوار تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم 15هزار نفری شهرستان سبزوار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استادیوم 15هزار نفری سبزوار تکمیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد عباسی در جمع ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی سبزوار هزینه تکمیل این پروژه را 70میلیارد ریال برآورد و اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در اولویت فعالیت‌های این وزارتخانه قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان توجه به مقوله ورزش و جوانان را موجب شتاب بخشیدن به روند توسعه کشور دانست و اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان با آگاهی از این مهم نه تنها توجه به مقوله ورزش جوانان بلکه توجه به اندیشه، خلاقیت و استعدادهای آنان را ضروری می‌داند.
قاسم شعبانی فرماندار سبزوار نیز در این دیدار خواستار تسریع در احداث سالن 3 ‌هزار نفری هندبال سبزوار شد و افزود: حضور سه تیم کشتی، هندبال زنان و مردان سبزوار در لیگ برتر استان نشان از ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه ورزش دارد.
فرماندار سبزوار اظهار داشت: شکوفایی هرچه بیشتر این استعدادها و قرار گرفتن ورزشکاران سبزوار بر سکوهای قهرمانی کشور نیازمند رفع کمبودهای ورزشی است.
در ادامه محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز ساخت پروژه استادیوم 15هزار نفری این شهرستان از سال 86، ابراز امیدواری کرد: با جذب اعتبارات قابل توجه تخصیص داده شده، این مجموعه برای بهره‌برداری در 22 بهمن سال 91 آماده شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول