اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد ایلام خبرداد:

بهره‌مندی 4500 نوجوان ایلامی از طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در تابستان امسال 4 هزار و 500 نوجوان دختر و پسر از کلاس‌های اوقات فراغت این دستگاه حمایتی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4500 نوجوان ایلامی از طرح اوقات فراغت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌حسین احمدی صبح امروز در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی استان ایلام اظهار داشت: این تعداد دختر و پسر عضو خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی بوده که در کلاس‌های اوقات فراغت این دستگاه حمایتی شرکت کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد نوجوان شرکت کننده در طرح اوقات فراغت یک‌هزار نفر پسر و مابقی دختران زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان ایلام بودند.
این مسئول اضافه کرد: در مجموع کمیته امداد امام خمینی 13 هزار و 500 دختر و پسر را زیر پوشش خدمات فرهنگی ـ آموزشی قرار داده است.
احمدی تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت برنامه‌های قرآنی، دینی، فرهنگی و... به شرکت کنندگان ارائه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: برنامه‌های تدوین شده در 28 مرکز و یا کانون اوقات فراغت به دانش‌آموزان ارائه شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد مرکز آموزشی سه مرکز به صورت دائم و 25 مرکز نیز در ایام تابستان به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.
این مسئول اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی طرح اوقات فراغت تابستان 90 اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان هزینه شده است.
احمدی تصریح کرد: در ادامه اختتامیه طرح اوقات فراغت نیز نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، فرهنگی و ... دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح یاد شده برپا شده است.
در پایان نیز از 250 دانش‌آموز برتر شرکت کننده در طرح‌ اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی استان ایلام با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول