اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده خبر داد

تدابیر ویژه برای تامین سوخت بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: تدابیر ویژه‌ای برای تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی در سال زراعی جدید اندیشیده شده است.

تدابیر ویژه برای تامین سوخت بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده حسین یوسفی شامگاه امروز در نشست اعضای ستاد سوخت نقده اظهار داشت: در زمان حاضر 2 هزار و 850 دستگاه تراکتور، 60 دستگاه کمباین و 363 دستگاه دروگر در شهرستان نقده وجود دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال، توجه خاص به امور کشاورزی را از جمله برنامه‌های کاری مسئولان اجرایی و کشاورزی این شهرستان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ذکر کرد.

این مسئول اضافه کرد: توجه بیشتر به بخش کشاورزی و حمایت از آن، تولیدات ملی را افزایش و کار و اشتغال را به دنبال دارد.

فرماندار نقده با بیان اینکه تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان در سال زراعی جاری ضرورت دارد خاطر نشان کرد: برقراری رفاه حال این قشر زحمتکش جامعه از سیاست‌های عمومی دولت است.

وی با اشاره به وجود 50 هزار هکتار زمین زراعی زیر کشت در نقده افزود: سال گذشته 20 میلیون لیتر سوخت مورد نیاز کشاورزان در بخش‌های ماشین‌آلات کشاورزی، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، مراکز پرورش ماهی، دامداری‌ها، صنایع تبدیلی و چاه‌های کشاورزی توزیع شد.

یوسفی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید سوخت نیز به تراکتورداران منطقه پرداخت شد.

فرماندار نقده تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به کشاورزان برای خرید سوخت مورد نیاز، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی اعضای شوراهای روستایی، دهیاران و بخشداران و نیز ارتباط مستمر کارشناسان با کشاورزان از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در حل مشکلات بخش زراعت است.

رئیس اداره تعاون روستایی نقده نیز گفت: 15 شرکت تعاونی روستایی با عضویت 13 هزار نفر از روستاییان در این شهرستان فعالیت دارد.

محمد گل‌محمدی اظهار داشت: در سال گذشته 13 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت نفت سفید و 7 میلیون لیتر سوخت نفت گاز در بین کشاورزان توسط این تعاونی توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: با حل مشکل نقدینگی این نهاد، بخشی از سوخت مورد نیاز کشاورزان در سال جدید خریداری و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول