اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان:

95.8 درصد تولید نیروگاه‏های کشور از سوخت فسیلی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: در برهه کنونی، 95.8 درصد تولید نیروگاه‏های کشور از سوخت فسیلی است.

95.8 درصد تولید نیروگاه‏های کشور از سوخت فسیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در نشستی، وضعیت منابع انرژی در جهان را تشریح کرد و گفت: بیش از 62 درصد انرژی مصرفی دنیا از سوخت‏های فسیلی است.

وی به وجود محدودیت سوخت برای تأمین انرژی الکتریکی اشاره کرد و افزود: 95.8 درصد تولید نیروگاه‏های کشور از سوخت فسیلی، 4.1 درصد برق آبی و کمتر از یک درصد از نوع انرژی‏های نو است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تأثیر قانون هدفمندی یارانه‏های انرژی بر مدیریت منابع را بسیار مثبت اعلام کرد و اظهار داشت: کاهش شدت مصرف انرژی، توسعه استفاده از تکنولوژی‏های پربازده و افزایش اشتغال در زمینه‏های درست مصرف کردن و تولید تجهیزات پربازده، ارتقای سطح دانش عمومی در ارتباط با اصلاح الگوی مصرف و کاهش تلفات از جمله این اثرگذاری‏ها است.

موسوی‏زاده تصریح کرد: آموزش مدیران انرژی دستگاه‏های اجرایی توسط شرکت توزیع برق استان سمنان انجام شده و ممیزی مدیران ادارات از طریق ارسال چک‌لیست ممیزی انرژی نیز اجرا شده و اثربخشی فعالیت‏ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول