اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

جایگاه‌های سوخت به دوربین‌های مدار بسته مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: با آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های جایگاه‌های سوخت در اردبیل دوربین‌های مدار بسته در این جایگاه‌ها نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

جایگاه‌های سوخت به دوربین‌های مدار بسته مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری اردبیل صبح امروز در بازدید از جایگاه‌های جدید اختصاص یافته به تاکسی‌داران در اردبیل اظهار داشت: در سال جدید سیاست ما بر کاستن از بار جایگاه‌های عمومی موجود در اردبیل است از همین روی دو جایگاه سوخت در اردبیل به تاکسی‌داران اختصاص یافته است.

یونس رونقی با اشاره به اینکه جایگاه‌داران سوخت از این مرحله به بعد می‌توانند به سهولت و با طیب خاطر ارائه خدمات کنند، افزود: تاکسی‌داران دیگر مجبور به انتظار طولانی در صف‌های طویل سوخت‌گیری نیستند.

این مسئول ادامه داد: برای تامین رفاه حال تاکسی‌داران در امر سوخت‌گیری، انجام خدمات‌رسانی‌ بیشتر و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت تاکسی‌داران در صفوف جایگاه‌های سوخت، با تصمیم هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی جایگاه سوخت سی ان جی صیاد شیرازی نیز به تاکسی‌داران اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اردبیل بیان داشت: با اختصاص این جایگاه در حال حاضر دو جایگاه از مجموع جایگاه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل به تاکسی‌ها اختصاص یافته که جایگاه شاهد به طور نیمه وقت ویژه تاکسی‌ها بوده و جایگاه صیاد شیرازی نیز از ساعت شش صبح تا 13 بعد از ظهر مخصوص تاکسی‌داران خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: در طی چند سال اخیر یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌ها معطل شدن در صفوف طولانی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی بود که با تمهیدات هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی و با اختصاص یکی دیگر از جایگاه سوخت به تاکسی‌ها بخش اعظمی از این مشکل برطرف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری همه جانبه رانندگان تاکسی با پرسنل جایگاه‌ها در رعایت اصول سوختگیری به هنگام مراجعه به جایگاه‌های سی ان جی شد.

رونقی تصریح کرد: رعایت و توجه لازم و کافی به علائم و تابلوهای هشدار دهنده در محوطه جایگاه‌ها یکی از الزامات ورود به جایگاه بوده و عدم توجه به آن به منزله زیر پا گذاشتن آیین‌نامه و موجبات به خطر انداختن سلامتی خود و دیگران را فراهم می‌سازد.

این مسئول بیان داشت: به منظور سازماندهی بهتر و کنترل بیشتر بر چرخه ناوگان تاکسیرانی شهر اردبیل اکیپی در قالب بازرسان افتخاری و ماموران گشت و کنترل نامحسوس، کار نظارت بر تاکسی‌داران را به صورت شبانه‌روزی انجام خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: در صورت مشاهده و گزارش هرگونه موارد خلاف مقررات و آیین‌نامه از سوی بازرسان سازمان و شهروندان با خاطیان برابر آیین‌نامه انضباطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول