اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت فرآورده‏های نفتی تهران:

خودروهای تهرانی‏ها 13میلیون لیتر سوخت مصرف می‏کنند

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران از مصرف نزدیک به 13 میلیون لیتر سوخت خودرو به طور میانگین در استان تهران خبر داد.

خودروهای تهرانی‏ها 13میلیون لیتر سوخت مصرف می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود عرب‏علی عصر امروز در حاشیه آیین گشایش طرح جایگاه سوخت "سادات" در منطقه کارگاهی سیاه‏سنگ شهر جدید پردیس که با حضور جمعی از مسئولان محلی انجام شد، در نشستی اظهار داشت: مصرف سوخت خودرو در استان تهران ارقامی بین 10 تا 15 میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: رشد روزافزون و سیر صعودی این میزان از مصرف سوخت خودرو در تهران با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها از سوی دولت به خوبی کنترل شد.

عرب‏علی با قدردانی از مسئولان استانی و محلی در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: خدمت‏رسانی از افتخارات مسئولان در نظام مقدس اسلامی است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران ادامه داد: از این رو، تشکر و قدردانی از مسئولان برای ارائه خدمت شایسته با راه‏اندازی جایگاه سوخت سیاه‏سنگ پردیس در شرق استان تهران را بر خود وظیفه‏ای واجب قلمداد می‏کنیم.

وی با اشاره به نام‏گذاری سال 91 از سوی مقام عظمای ولایت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‏گذاری کردند.

عرب‏علی ادامه داد: بنابراین مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران همه توان خود را به اجرای این فرمان رهبر فرزانه انقلاب معطوف می‏سازد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول