اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

پیامک‌های غیرمتعارف حقوق شهروندی را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: پیامک‌های غیرمتعارف حقوق شهروندی را از بین می‌برد و سلامت جامعه را در معرض تهدید جدی قرار می‌دهد.

پیامک‌های غیرمتعارف حقوق شهروندی را از بین می‌برد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه حقوق شهروندی گیلان بر رعایت حقوق شهروندان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید و اظهار کرد: مسئولان باید پاسخگوی حقوق مردم باشند.
وی حقوق مردم بر همدیگر را جزو حقوق شهروندی عنوان کرد و افزود: آلودگی‌های صوتی در جامعه مردم را رنج می‌دهد و این مزاحمت‌ها موجب از بین رفتن حقوق شهروندان می‌شود.
به گفته رضوانی، مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند اما بعضی از مدیران به دلایل مختلف به آن عمل نمی‌کنند.
معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیامک‌های غیرمتعارف حقوق شهروندی را از بین می‌برد، تصریح کرد: این امر سلامت اخلاقی کودکان، خانواده‌ها و جامعه را در معرض تهدید قرار می‌دهد.
وی فیلمبرداری در فروشگاه‌ها را تهدیدی علیه حقوق عمومی خواند و عنوان کرد: این موضوع باید با حساسیت کامل پیگیری شود.
رضوانی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره و بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در مراسم‌های عزاداری باید مورد تاکید قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه شود، خاطرنشان کرد: بحث حقوق شهروندی عام است.
وی خواستار مطرح شدن انتظار مردم به مسئولان شد و بیان کرد: متولیان امر گردشگری باید گردشگران را ساماندهی کنند تا حقوق مردم توسط گردشگران تضییع نشود.
رضوانی تمام دستورالعمل‌ها را برای اصلاح امور عنوان و اظهار کرد: اجرای قوانین موجب روان‌تر شدن فعالیت‌های مردم می‌شود.
معاون استاندار گیلان حفظ حقوق شهروندی را دارای دو جنبه نامید و افزود: بحث آموزش به دانش‌آموزان به صورت مدون یکی از جنبه‌های حفظ حقوق شهروندی است.
وی با اشاره به اینکه جنبه عملی حفظ حقوق شهروندی هنوز فراگیر نشده است، تصریح کرد: گام‌های مثبتی در زمینه حقوقی شهروندی برداشته شده است.
رضوانی با تاکید براینکه در بحث حقوق شهروندی در عرصه افکار عمومی ماموریت مهمی به عهده داریم، بیان کرد: عامه مردم باید در بحث شهروندی احساس امنیت کنند و حق آنها ضایع نشود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان مدیران را خادم مردم خواند و متذکر شد: مدیران باید پاسخگوی مراجعه‌های مردمی باشند و حق مردم نباید از بین برود.
وی مراجعه‌کنندگان به اداره‌ها را ارباب نامید و خاطرنشان کرد: مردم نباید احساس نیاز به واسطه داشته باشند ضمن اینکه ارتباط مدیران با مراجعه‌کنندگان باید رابطه خادم با ارباب باشد.
رضوانی با بیان اینکه کارکنان نوع برخورد با مراجعه‌کنندگان را از مدیران می‌آموزند، تصریح کرد: با رفتار و عمل غیرزبانی باید مردم را به خیر دعوت کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برخورد یکسان با مردم را حائز اهمیت عنوان و اظهار کرد: رسانه‌ها در آموزش حقوق شهروندی تاثیرگذارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول