اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

برخورد شدید با تبلیغات کالاهای خارجی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: با تبلیغات کالاهای خارجی در استان زنجان برخورد شدید می‌شود.

برخورد شدید با تبلیغات کالاهای خارجی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استان زنجان با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه شعار "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از جمله برنامه‌های سال‌جاری در استان زنجان محسوب می‌شود، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در زمینه‌سازی برای شعار سال با محوریت تبلیغات در حوزه مصرف داخلی و عمومی‌سازی آن دارند.

وی با اشاره به اینکه اجناس و کالاهای خارجی در استان زنجان زمینه یک فرهنگ نامرئی را فراهم کرده‌ است، خاطرنشان کرد: مبارزه با این فرهنگ یکی از برنامه‌های ویژه سال 91 به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه تبلیغ دوری از تجمل و مصرف‌گرایی در استان زنجان از اهداف برنامه‌ریزی شده به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این راستا به تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی نیز اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور هندوستان برای رسیدن به خودکفایی تاکید بر مصرف محصولات داخلی را محور اقدامات خود قرار داده است، ادامه داد: تاکنون فرصت‌های شغلی بسیار زیادی به دلیل تبلیغ کالاهای خارجی در کشور از دست رفته است.

احمدی به تصویب قانون مبارزه با قاچاق ارز در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به این اقدام صورت گرفته برنامه‌های بسیار خوبی در این راستا در استان زنجان تعریف و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد تعبیرها و تحلیل‌های نادرستی از قانون هدفمندشدن یارانه‌ها داشته‌اند، تصریح کرد: این انقلاب بزرگ اقتصادی در کشور به اهداف تعریف شده خود رسیده است و در حال حاضر کشور از این نظر الگوی سایر کشورها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دشمنان بدون لشکرکشی و صرف هزینه‌ها وارد کشور شده و فرهنگ ایران را تحت تاثیر قرار داده‌اند، ادامه داد: توطئه‌های دشمنان در زمینه اقتصادی نیز نمایان شده است و با توجه به شعار امسال این توطئه‌ها بیشتر می‌شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 اشاره کرد و گفت: مقدمات این انتخابات که یک امتحان دیگری برای ملت ایران محسوب می‌شود در سال‌جاری پی‌ریزی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این انتخابات نیز اهمیت بسیار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: همه این اقدامات ارتباط نزدیکی با دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در سال جاری دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول