اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بازارهای کشور از کالاهای خارجی پاک شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمنان درصدد تسخیر بازارهای اقتصادی کشور برآمده‌اند، گفت: مردم و مسئولان باید بازارهای کشور را از کالاهای خارجی پاک کنند.

بازارهای کشور از کالاهای خارجی پاک شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، آیت‌الله محمدتقی واعظی در نشست معاونان استاندار، فرمانداران و ائمه جمعه استان زنجان ضمن تقدیر از مدیریت عالی استان و روحانیت حاضر در جلسه اظهار داشت: نگاهی به گذشته نشان می‌دهد نفوذ آمریکا و انگلیس به ایران در هر مقطعی همواره با خروارها آتش بوده است، که با خود برای نابودی این کشور آوردند.
وی بابیان اینکه امروز دشمنان درصدد تسخیر بازارهای اقتصادی کشور برآمده‌اند، گفت: مردم و مسئولان باید دست در دست هم دهند و بازارهای کشور را از کالاهای خارجی پاک کنند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با تاکید بر توانمندی مردم و ظرفیت‌های موجود در کشور، اظهار داشت: پیشرفت‌های حاصل شده در عرصه‌ها و علوم مختلف نشان‌دهنده توان این کشور در رسیدن به خودکفایی و استقلال در تمامی بخش‌ها است.
وی همت و تلاش آحاد مختلف مردم را لازمه رسیدن به این نقطه دانست و انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران را در تحقق بسیاری از اهداف ستودنی عنوان کرد.
آیت‌الله واعظی بر لزوم و تاکیدات ائمه اطهار (ع) در خصوص مدارا کردن با مردم اشاره کرد و گفت: نگاه الهی و نبوی به حل مشکلات مردم راهگشا و موجب رفع بسیاری از مسائل آنان می‌شود.
وی رمز موفقیت بنیانگذار جمهوری اسلامی را انکار باطل از اساس عنوان کرد و افزود: باطل را باید انکار کرد، نقد باطل موجب تقویت آن است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول