اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد:

سرافرازی ملی با فروش کالاهای ایرانی در فروشگاه‌های خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: زمانی که یک کالای ایرانی در فروشگاه‌های کشورهای مختلف دنیا برای عرضه و فروش قرار بگیرد مانند این است که پرچم ایران اسلامی بر فراز آن کشور به اهتزاز درآمده است.

سرافرازی ملی با فروش کالاهای ایرانی در فروشگاه‌های خارجی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید صفادل شامگاه گذشته در مراسم تقدیر از 40 صادرکننده نمونه استان اصفهان واقع در اتاق بازرگانی بیان داشت: فعالیت در زمینه صادرات یکی از مشاغل بسیار سختی است که باید نسبت به این فعالیت در کشور ارزش داد.
وی با اشاره به حساسیت فعالیت صادرکنندگان اظهار داشت: در گام نخست مسئولان کشور باید از این قشر حمایت کرده و آنها را باور داشت.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: زمانی که یک کالای ایرانی با کیفیت و مرغوب در فروشگاه‌های کشورهای دیگر دنیا برای عرضه و فروش قرار بگیرد مانند این است که پرچم ایران اسلامی بر فراز آن کشور به اهتزاز درآمده است.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: صادرکنندگان ما به عنوان سران مهم جبهه مقدس اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.
صفادل اضافه کرد: صادرات یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشورها به شمار می‌رود که این عوامل می‌تواند علاوه بر رشد اقتصادی، موجب افزایش توان رقابت‌پذیری میان کشورها در عرصه‌های مختلف بین‌المللی شود.
وی ادامه داد: رقابت میان صادرکنندگان داخلی و خارجی بسیار فشرده و سخت است و اگر زمانی کشور ما توانست در مقابل عدم توانایی کشورهای قدرتمند دیگر در زمینه فروش کالاهای خود، به فروش برساند، در آن لحظه ما موفق و پیروز هستیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به افزایش تهدیدها و فشارهای خارجی گفت: تحریم‌های بین‌المللی کار تولید و صادرات کشور را بسیار سخت کرده است که باید به نوعی از آن عبور کرد.
وی تاکید کرد: برای عبور از چالش‌هایی که در فضای اقتصادی کشور با آن مواجه هستیم لازم است تا با دقت نظر و زیرکی هر گونه تغییر و تحول در بازارهای منطقه‌ای را رصد کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول