اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت یاد شهدا راز جاودانگی انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: گرامیداشت یاد شهدا راز جاودانگی انقلاب اسلامی است.

گرامیداشت یاد شهدا راز جاودانگی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سجاد بیگی در مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدای گمنام اظهار داشت: شهدا به عنوان هدایت‌گر و الگو در جامعه هستند و آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون از خودگذشتگی‌های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه شهدا پیروان اصیل ائمه اطهار در جامعه اسلامی هستند، افزود: شهدا با تبعیت کامل از فرمایشات ائمه اطهار(ع) و لبیک به ندای امام راحل حماسه‌های عظیم اخلاقی را در 33 سال گذشته خلق کردند.

به گفته این مسئول اعتقاد ما این است که شهدا، برگزیدگان عصر و نسل ما بودند که خداوند آنان را برگزید و این رحمت و لطف خداوند در مورد خدمتگزاران به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز بدون شک جریان دارد و این نعمت بزرگی است که خداوند شما را خادمان خانواده معظم شهدا قرار داده است.

وی اظهار داشت: مبارزه با هوای نفس و روحیه شهادت‌طلبی برای اسلام و انقلاب از جمله نشانه‌های این بلوغ عقلی در شهداست.

بیگی بر مبارزه شهدا با دینداری فصلی و مقطعی با عمل کامل به دین مبین اسلام تاکید کرد و ادامه داد: این عمل شهدا لایق تکریم و تعظیم است و باید آن را به خوبی پاس داشت.

وی با بیان اینکه با تمام تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در عصر حاضر ایران اسلامی به برکت خون شهدا الگوی برتر جهان است، خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

این مسئول ادامه داد: تلاش برای ادامه راه این عزیزان و حفظ انقلاب اسلامی وظیفه تک‌تک مسلمانان است و همه ما باید در این راستا عمل کنیم.

وی تصریح کرد: کاربردی‌ترین راهبرد در احراز برنامه‌ها و خواسته‌ها در عرصه‌های متفاوت پیروی از راه شهدا و بهره‌مندی از وصیت‌نامه شهدا به مثابه بهترین منبع است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول