اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی عضو ستاد نهمین یادواره شهدای سوادکوه اعلام شد

6 اردیبهشت زمان برگزاری بزرگ‌ترین یادواره شهدای کشور در سوادکوه

خبرگزاری فارس: عضو ستاد برگزاری یادواره شهدای دهستان کسلیان سوادکوه از برگزاری این یادواره با اعلام آمادگی میزبانی برای حضور 7 هزار نفر از مردم مازندران به عنوان رهپویان راه شهادت در روز ششم اردیبهشت خبر داد.

6 اردیبهشت زمان برگزاری بزرگ‌ترین یادواره شهدای کشور در سوادکوه

مهدی شکوهی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین یادواره شهدای سوادکوه هرساله و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دهستان کسلیان سوادکوه برگزار می‌شود، بیان داشت: حضور هزاران نفر از جای جای کشور در این یادواره بیانگر علاقه عمیق مردم سوادکوه به یاد و خاطره شهیدان است.

عضو ستاد برگزاری نهمین یادواره شهدای دهستان کسلیان سوادکوه از برگزاری این مراسم در ششم اردیبهشت سال جاری در روستای لاجیم خبر داد و گفت: استاندار مازندران به عنوان سخنران، اصغر صادق‌نژاد به عنوان مداح و سیدجواد هاشمی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارند.

وی از وجود 421 شهید در سوادکوه خبر داد و گفت: روستاهای 15گانه دهستان کسلیان تعداد 43 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

عضو ستاد برگزاری نهمین یادواره شهدای دهستان کسلیان سوادکوه از آغاز به کار ستاد برگزاری نهمین یادواره شهدا از خرداد ماه سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 50 جلسه ستاد برگزاری و کمیته‌های مختلف آن شکل گرفته است.

شکوهی‌فرد از همکاری؛ اداره برق، راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری‌ها و ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه و حوزه مقاومت امام علی(ع) برای همراهی با ستاد تشکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تدارکات، فرهنگی، عمرانی و پشتیبانی و مالی برای تسهیل فعالیت‌های ستاد نهمین یادواره شهدای کسلیان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول