اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار کارمندان اداره ارشاد بروجرد با خانواده‌ شهدای هنرمند

خبرگزاری فارس: صبح امروز کارمندان اداره ارشاد شهرستان بروجرد همراه با سپاهیان این شهرستان با خانواده شهدای هنرمند بروجرد دیدار کردند.

دیدار کارمندان اداره ارشاد بروجرد با خانواده‌ شهدای هنرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، به مناسبت سالروز شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد امروز به همراه کارمندان این اداره و با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج بروجرد به همراه جمعی از کادر سپاه بروجرد و کانون هنرمندان این شهر از خانواده‌های شهیدان هنرمند دیدار و از آنها تقدیر به عمل آوردند.

در این دیدار مشترک رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد به فداکاری‌ها و رشادت‌های این بزرگواران اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا سبب می‌شود، که در همه کارها به خداوند توجه نماییم و راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

نادر ارجمندی بیان کرد: به برکت خون شهدای اسلام است که امروز ایران عزیز به عظمت دست یافته است که این موضوع برای ما پیروزی بزرگی است.

در ادامه این دیدار جانشین ناحیه مقاومت بسیج بروجرد احمد کیانی خاطرنشان کرد: شهدای ما در همه زمینه‌ها همیشه بر خدا توکل می‌کردند، رضایت پروردگار را در نظر می‌گرفتند و با بصیرت بالا و اخلاصی که داشتند به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است، اعضای فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به همراه جمعی از کادر سپاه ناحیه بروجرد با خانواده شهیدان پرویز زندی و قاسم میرزایی دو هنرمند بروجردی دیدار کردند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول