اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از ایثارگران، مصدومان شیمیایی و قربانیان جنگ تحمیلی آذربایجان غربی:

تهیه دارو از مشکلات جانبازان شیمیایی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از جانبازان، مصدومان شیمیایی و ایثارگران آذربایجان غربی گفت: تهیه دارو یکی از مشکلات جانبازان شیمیایی است.

تهیه دارو از مشکلات جانبازان شیمیایی است

صادق امستجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  ارومیه اظهار داشت: در سال جاری به منظور تسهیل در فراهم کردن دارو برای این قشر با وزیر بهداشت مذاکراتی صورت گرفته تا به آسانی دارو در اختیار جانبازان و مصدومان شیمیایی قرار گیرد که این امر در ارتباط با اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری مناسب است.

امستجانی با بیان اینکه در مدت 30 ماه فعالیت خود بالای 8 هزار نفر عضو در استان دارد، گفت: در سال 91 در تمام شهرهای استان نمایندگی انجمن ایجاد می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از ایثارگران، مصدومان شیمیایی و قربانیان جنگ تحمیلی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در سال 91، ادامه داد: در سال جاری واحد روابط عمومی و فرهنگی انجمن ارتقا می‌یابد و نیز برای راه‌اندازی واحدهای سیاحتی و زیارتی در مشهد مقدس و حرم قدس رضوی یک باب آپارتمان تهیه می‌شود.

وی افزود: فروشگاه مصرفی با هدف افزایش تامین اعتبارات به زودی راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی برای ایثارگران استان تا اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: برای این امر با هیئت‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی با تفنگ، ورزش‌های همگانی و هیئت معلولان و جانبازان استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و سالن‌هایی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.

این مسئول برگزاری نمایشگاه معنوی هشت سال دفاع مقدس یاد یاران بیانگر خاطرات معنوی جنگ تحمیلی دانست و گفت: این نمایشگاه که از یادگارهای هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان تهیه شده است مناطق عملیاتی و جبهه‌ها را به زیبایی به تصویر کشیده که بیانگر رشادت‌های سربازان غیور میهن در دوران جنگ بوده در مناطق عملیاتی است و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند و خاطرات معنوی خود را از جنگ در دفتر خاطرات نمایشگاه بنویسند.

وی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره شعارهای به ظاهر زیبا و آزادی‌خواهانه و حق‌به‌جانب سرمی‌دهند اما عکس شعارهایشان عمل می‌کنند.

امستجانی ادامه داد: هدف آمریکا از اشغال کشورهای همسایه در واقع زیر فشار قرار دادن ایران است و با وجودی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی به اهدافش نرسیده است اما باز هم دست از تلاش و توطئه‌گری بر نخواهد داشت.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس اسلام به ارزش‌های انقلاب اسلامی چشم طمع دوخته‌اند و نگران پیشرفت ایران اسلامی هستند بازگویی غیرت و دفاع از کشور و دین و دیگر ناگفته‌های جنگ برای نسل جدید ضروری است.

این جانباز 70 درصدی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره شعارهای به ظاهر زیبا و آزادی‌خواهانه و حق‌به‌جانب سرمی‌دهند اما خودشان عکس شعارهای خود عمل می‌کنند و راه باطل را نشان می‌دهند که در این شرایط ضروری است تا با هوشیاری و پیروی از رهنمودهای مقام رهبری گول این مارهای خوش خط و خال را نخوریم و با تمام توان از ارزش‌های خود و نظام دفاع کنیم. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول