اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دو فوتسال کشور رخ داد

شکست نمایندگان فوتسال قزوین

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور دو نماینده فوتسال استان قزوین مقابل رقیبان، بازی‌های خود را واگذار کردند.

شکست نمایندگان فوتسال قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد، تیم باروبن که در هفته نخست توانسته بود دیگر تیم قزوینی یعنی بیمه حدیث را با شکست بدرقه کند، مقابل تیم علیصدر همدان کاری از پیش نبرد و مغلوب شد.

در این دیدار که زیاد فروتن سرداوری آن را بر عهده داشت و نعمت‌الله اخوان و محمد علیزاده به عنوان کمک‌داور کار هدایت بازی را بر عهده داشتند، تیم باروبن مقابل میهمان خود علیصدر همدان با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بازیکنان تیم باروبن در نیمه نخست بازی با گل‌های صادق سلطانی و فرهاد گودرزوند چگینی در مقابل تک گل علیرضا مهربانی با پیروزی در نیمه نخست راهی رختکن شده بودند.

در ابتدای نیمه دوم تیم باروبن باز هم روی خلاقیت گودرزوند صاحب گل سوم بازی شد و انتظار می‌رفت که با تشویق تماشاگران و روحیه خوبی که بازیکنان این تیم کسب کرده بودند نتیجه به همین شکل باقی بماند که بازی هوشیارانه بازیکنان تیم علیصدر همدان و فرصت‌طلبی آنها در زدن گل مانع از این کار شد.

در ادامه بازی و در دقایق پایانی این بازیکنان تیم علیصدر همدان بودند که با استفاده از تکنیک فردی و موقعیت‌های گلزنی فراوان سه بار دیگر دروازه تیم باروبن را گشودند و یک پیروزی شیرین را نصیب خود کردند.

اما بیمه حدیث قزوین، دیگر نماینده استان که در بازی نخست با نتیجه سه بر یک، مغلوب تیم باروبن دیگر همشهری خود شده بود به مصاف تیم شهرداری نکا رفت و در پایان با قبول دومین شکست کار خود را برای ادامه لیگ با ناکامی تکمیل کرد.

در این بازی که در ورزشگاه شهید طوسی برگزار شد، بازیکنان بیمه حدیث مقابل میزبان خود کاری از پیش نبردند و در پایان با نتیجه چهار بر دو بازی را به میزبان خود واگذار کردند تا بدون کسب امتیاز از دو دیدار خود در قعر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول