اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان سرداور صورت گرفت

قضاوت داور قمی در 16 مسابقه لیگ‌های والیبال

خبرگزاری فارس: داور باتجربه والیبال استان قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ‌های والیبال باشگاه‌های کشور 16 مسابقه مهم را قضاوت کرد.

قضاوت داور قمی در 16 مسابقه لیگ‌های والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این داور باتجربه والیبال استان قم محمد ابراهیم‌زاده است که با 48 سال سن در حال حاضر یکی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان به شمار می‌رود.

ابراهیم‌زاده که داوری خود در رشته والیبال را از سال 1366 آغاز کرده است در حال حاضر مدرک بین‌المللی قضاوت در این رشته ورزشی را دارد و از سال 1369 نیز به عنوان داور درجه دو وارد رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

فعالیت این داور ارزنده والیبال استان قم از سال 69 در والیبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی آغاز شد که داوران قضاوت‌کننده در لیگ برتر باید مدرک ملی قضاوت در این رشته را داشته باشند اما توانمندی‌های ابراهیم‌زاده موجب جلب نظر کمیته داوران فدراسیون والیبال شد.

داور بین‌المللی والیبال استان قم از سال 1382 با شرکت در کلاس داوری بین‌المللی که در تهران برگزار شد، موفق به کسب مدرک قضاوت در رقابت‌های بین‌المللی شد و بعد از آن در رقابت‌های مهمی نظیر باشگاه‌های آسیا و قهرمانی جام ملت‌های آسیا سوت زد.

وی در فصل جاری رقابت‌های والیبال باشگاه‌های کشور هم در لیگ برتر و هم در لیگ‌های دسته اول و زیرگروه رقابت‌های مهمی را قضاوت کرد که از جمله مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر می‌توان به قضاوت مطلوب و قابل قبول وی در دیدار تیم‌های مدعی هاوش گنبد و خراسان رضوی که در حضور بیش از 5 هزار تماشاگران گنبدی برگزار شد، اشاره کرد.

داور والیبال قم در رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هشت مسابقه را به عنوان سرداور سوت زد و در نیم فصل دوم نیز در شش مسابقه قاضی اول میدان مسابقات مهم لیگ برتر والیبال کشور بود.

ابراهیم‌زاده در این فصل در دو مسابقه از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و یک بازی پیکارهای زیرگروه لیگ دسته اول والیبال کشور نیز سوت زد و در مجموع سالی موفق را در عرصه داوری رقابت‌های داخلی پشت سر گذاشت.

این در حالی است که ابراهیم‌زاده یکی از داوران برگزیده والیبال کشورمان در مسابقات والیبال قهرمانی جام ملت‌ها‌ی آسیا بود که این مسابقات شهریورماه به میزبانی کشور در تهران برگزار شد و با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

داور بین‌المللی والیبال استان قم در جریان پیکارهای قهرمانی والیبال جام ملت‌های آسیا در مجموع هشت مسابقه را قضاوت کرد و از نظر مسئولان برگزاری مسابقات نمره قبولی دیگری را در عرصه داوری دریافت کرد، ضمن اینکه این داور در سال 1386 نیز در رقابت‌های والیبال آسیایی مرکزی که در کشور پاکستان با شرکت هشت تیم برگزار شد، قضاوت کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول