اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال:

مازندران رشد خوبی در والیبال داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: پیشرفت قطب‌های والیبال کشورمان به ویژه در مازندران، نویدبخش تیم ملی قدرتمند است.

مازندران رشد خوبی در والیبال داشته است

امیدوار حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل گفت: خیلی خوشحالم که بازی زیبایی کاله مازندران و سایپای البرز را در سطح حرفه‌ای کشورمان در مراحل نهایی فینال مشاهده می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در مورد بازی سوم بین این دو تیم در کرج یادآور شد: در آن بازی نیز سطح بالایی از والیبال کشورمان را در بخشی دیگر شاهد خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنم تیم کم‌نقص‌تر در آن دیدار می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حاتمی با تاکید اینکه بازیکنان ملی کاله مازندران ثابت کردند که در سطح بسیار مطلوب و بین‌المللی جای دارند، آنها شایستگی لازم را برای کسب پیروزی داشتند و به این مهم دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم از بین 14 تیم لیگ برتر کشورمان دو تیمی که سرمربی آنها از استان مازندران بودند به مرحله فینال و و دور نهایی صعود کردند، تصریح کرد: والیبال در شمال کشور رشد بی‌نظیری در سال‌های گذشته به خود دیده البته والیبال کشورمان به جایگاه خوبی در سطح بین‌المللی دست یافته و گسترش خوبی داشته است. 

حاتمی اضافه کرد: امیدواریم این توسعه و گسترش در سطح باشگاه‌ها تداوم داشته باشد و قطب‌های والیبالی کشورمان که مازندران یکی از آنها است به جایگاه شایسته خود دست یابند تا بتوانیم با احیای آنها فدراسیونی مقتدر و تیم ملی پر توان داشته باشیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول