اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرزاده در گفت‌وگو با فارس:

کاله بهتر از والیبال سایپای البرز ظاهر شد/ در بازی سوم قهرمان لیگ برتر می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سایپای البرز گفت: یکی از عوامل شکست ما مقابل کاله عملکرد بهتر بازیکنان این تیم بود، ولی در بازی سوم می‌خواهیم با عملکرد فوق‌العاده خود در خانه جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

کاله بهتر از والیبال سایپای البرز ظاهر شد/ در بازی سوم قهرمان لیگ برتر می‌شویم

فرهاد نفرزاده شب گذشته بعد از دیدار سرنوشت‌ساز دور برگشت فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی بسیار سختی را مقابل کاله مازندران پشت سر گذاشتیم و از قبل بر سختی این دیدار سرنوشت‌ساز اطلاع کامل داشتیم.

وی افزود: بازی بسیار خوب و زیبایی را دو تیم از خود به نمایش گذاشتند و از این نوع بازی‌ها به ندرت در لیگ برتر مشاهده می‌شود.

نفرزاده با اعلام تبریک این پیروزی شیرین خانگی به سرمربی کاله، کادر فنی، بازیکنان و هواداران نماینده مازندران تصریح کرد: کاله امروز درخشش خوبی داشت زیرا تیم قدرتمندی است که توانست با قدرت تیمی خود سه گیم را با اختلاف از ما بگیرد و حتی ما در این دیدار می‌توانستیم با پیروزی قهرمان لیگ برتر شویم اما بازی را به سود خود خاتمه داد.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز اضافه کرد: این تیم مازندرانی که یکی از برترین تیم‌های شهرستانی لیگ برتر است، در این بازی همه بازیکنانش بسیار خوب، کم‌اشتباه و بدون نقص ظاهر شدند و با ارایه بازی قدرتمند توانستند پیروز میدان شوند.

نفرزاده با اشاره به تماشاگران خونگرم و فهیم آملی ابراز داشت: این پیروزی را به تماشاگران کاله صمیمانه تبریک می‌گویم، زیرا آنها از فهیم‌ترین تماشاگران کشورمان هستند که از ساعت‌ها قبل از برگزاری این دیدار در سالن مسابقه حاضر شده و بی‌امان به تشویق تیم‌شان پرداختند.

وی با اشاره به داوری این دیدار گفت: سطح داوری این دیدار نسبتا خوب بود و داوران کار سختی را پیش‌رو داشتند و در مجموع توانستند کار خود را به خوبی به پایان برسانند.

سرمربی بابلسری تیم والیبال سایپای البرز در پایان با اشاره به بازی سوم این دو تیم در کرج متذکر شد: تمام سعی و تلاش ما این است تا در دیدار سوم مقابل کاله در آخرین روز سال 1390 پیروز شده و قهرمان لیگ برتر والیبال کشورمان شویم تا بتوانیم عیدی بزرگی را به مردم کرج بدهیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول