اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

مسئولان نسبت به اجرای مصوبات وسواس به خرج دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه هیئت دولت طی سفر چهارم خود مصوبات خوبی را برای استان مصوب کرده از مسئولان خواست نسبت به اجرای صحیح و به موقع این مصوبات "وسواس و دقت بیشتری" به خرج دهند.

مسئولان نسبت به اجرای مصوبات وسواس به خرج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش ایران روز به روز در حال افزایش قدرت و اقتدار خود است.

وی با اشاره به برخی از توانمندی‌های ارتش افزود: ناوها و موشک‌های دریایی دوربرد تنها بخشی از توانمندی‌های این نیروست که دشمن با دیدن آنها حساب کار خودش را کرده است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: حضور و نحوه عملکرد ارتش در دریاهای دور سبب شد که اقتدار ایران در فرسنگ‌ها دورتر از خاک کشور نیز به رخ جهانیان کشیده شود.

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی مبنی بر "تضعیف ارتش تضعیف اسلام است"، اضافه کرد: خیلی‌ها در آن زمان معنی این جمله را آنگونه که باید نمی‌دانستند، اما امروز به درستی معنی آن جمله برای همه روشن شده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در ادامه سخنان خود به سفر هیئت دولت به این استان طی روزهای گذشته اشاره و بیان داشت: انصافاً دولت مصوبات خوبی را در راستای توسعه استان هرمزگان مصوب کرد.

نعیم‌آبادی با اشاره به برخی از این مصوبات افزود: به عنوان نمونه فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه ارتقاء و چندین مصوبه تأثیرگذار در بخش‌های اشتغال و کشاورزی استان نشان از توجه ویژه نظام به این استان دارد.

وی متذکر شد: طی سه روز مسائل مختلف استان مورد بررسی نزدیک هیئت دولت قرار گرفت که این امر می‌تواند در رفع مشکلات کمک شایانی کند.

امام جمعه بندرعباس اذعان داشت: از مسئولان استان نیز می‌خواهیم که با افزایش نظارت بر اجرای این مصوبات، توسعه استان را هر چه سریع‌تر پیش ببرند و با دقت هر چه بیشتر نسبت به اجرایی شدن مصوبات وسواس به خرج بدهند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول