اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین سفر شهرستانی استاندار صورت گرفت

تصویب 202 طرح در بخش کشاورزی شادگان

خبرگزاری فارس: در دومین سفر شهرستانی استاندار خوزستان 202 طرح در بخش کشاورزی شهرستان شادگان به تصویب رسید.

تصویب 202 طرح در بخش کشاورزی شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، در دومین سفر شهرستانی استاندار خوزستان به شهرستان شادگان که با حضور استاندار، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک‌ها و دستگاههای اجرایی استان برگزار شد استاندار خوزستان در سخنانی با اظهار اینکه شادگان قطب کشاورزی استان است خبر از تخصیص 14 میلیارد و 345 میلیون تومان در بخش کشاورزی  این شهرستان داد و اظهار کرد: این اعتبار جهت اجرای 202 طرح اشتغالزایی 665 نفر در زمینه‌های پروار بندی، پرورش گوسفند، مرغ داری، گاومیش داری و زنبورداری است.

سیدجعفر حجازی افزود: این اعتبار بدون احتساب اعتبار ساماندهی خرما و طرح‌های هزار هکتاری زهکشی اراضی کشاورزی شادگان است که با احتساب این طرح‌ها میزان اعتبار تخصیص یافته شادگان در بخش کشاورزی در سال‌جاری به 30 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: احداث 30 واحد عرضه مرغ بهداشتی، احداث یک باب محل فرآوری خرما با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سازمان بازرگانی، ایجاد کشتارگاه روز مرغ برای بسته بندی بیش از 2 میلیون تن گوشت مرغ در سال از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده برای اشتغال‌زایی در شهرستان شادگان است.

استاندار خوزستان با اشاره به نابودی نخیلات منطقه شادگان در سال‌های اخیر تصریح کرد: 22درصد معادل 2 هزار هکتار از نخیلات منطقه از بین رفته و نیاز به بهسازی دارند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان نیز در ادامه در سخنانی گفت: میزان تعهد اشتغال شادگان درسال 90 بیش از 3 هزار و 801 نفر است.

سیدخلف موسوی خاطرنشان کرد: تعداد اشتغال محقق شده شادگان تاکنون 4 هزار و 546 نفربوده است که بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد مابقی تعهدات نیز در سال‌جاری تحقق یابد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول