اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خطاب به مدیران کهگیلویه و بویراحمدی:

مدیران خود را با نهضت کشاورزی در کشور هماهنگ کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همه مدیران به‌ویژه متولیان کشاورزی در این استان گفت: مدیران خود را با نهضت کشاورزی در کشور هماهنگ کنند.

مدیران خود را با نهضت کشاورزی در کشور هماهنگ کنند

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دولت در اقدامی بسیار راهگشا نهضت کشاورزی را در کشور راه انداخته که همه مدیران می‌بایست در سال پایانی کار دولت دهم از این فرصت به‌دست آمده بهره گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تفویض اختیارات ریاست جمهوری به خود و تفویض اختیارات وزیر به مدیران‌کل در رابطه با طرح‌های کشاورزی خبر داد و گفت: هدر دادن فرصت‌ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست زیرا اختیارات به ما واگذار شده و تصمیم‌گیری‌ها در همین استان برای اجرای طرح‌ها و مطالعات پروژه‌های بزرگ و مؤثر اتخاذ می‌شود.

وی بیان داشت: برخی مدیران تاکنون دلیل تاخیر اجرای برخی پروژه‌ها را زمان‌بر بودن کسب مجوز و دستور از تهران عنوان می‌کردند ولی دیگر این بهانه قابل قبول نیست زیرا گوی و میدان برای مدیران مهیا شده و بسیاری از شرایط در این بخش برای خدمت به مردم و این استان فراهم است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارزشمند خواندن این اقدام دولت، افزود: اینکه چقدر از این موقعیت مهم برای توسعه این استان بهره گیریم به عرضه و دلسوزی همه مسئولان و مدیران در رده‌های مختلف بستگی دارد.

 

*مدیرکل جهاد کشاورزی این نهضت را در کهگیلویه و بویراحمد راه بیندازد

نیکزاد تصریح کرد: این مهم در کنار موقعیت ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد در کشاورزی، فرصتی طلایی را برای مدیران این استان به‌ویژه متولیان بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر چه این اقدام دولت می‌تواند تا حد زیادی به تولید ملی در همه نقاط کشور منجر شود ولی این موقعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد که هم دارای آب فراوان و هم خاک حاصل‌خیز است می‌تواند شرایط ویژه‌ای را برای این استان فراهم کند.

وی تاکید کرد: در برخی استان‌های کشور که تامین آب شرب مردم هم با دشواری مهیا می‌شود توسعه کشاورزی ممکن نباشد ولی این استان می‌تواند به یک قطب مهم کشاورزی تبدیل شود زیرا هم زمین دارد، هم آب و هم خاک مناسب.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل کشاورزی به عنوان متولی اصلی توسعه کشاورزی خواست تا این نهضت را که در برخی نقاط کشور آغاز شده به سرعت در این استان راه بیندازد تا کهگیلویه و بویراحمد بر مدار کشاورزی به توسعه نزدیک‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن منابع فراوان آبی، آب و هوای متنوع و چهار فصل و خاک بسیار مرغوب و حاصل‌خیز در کنار شغل و کسبه اصلی مردم این استان از قدیم‌الایام تاکنون از هر نظر مستعد برای توسعه و رشد کشاورزی است.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول