اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی و سازماندهی ترافیک شهر

50 پلیس به کمک شهرداری اصفهان می‌آیند

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور طرح پلیس شهر به منظور ساماندهی و سازماندهی ترافیک اجرا می‌شود و 50 پلیس به کمک شهرداری اصفهان می‌آیند.

50 پلیس به کمک شهرداری اصفهان می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مصطفی نوریان با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین مرتبه در کشور طی توافق‌نامه‌ای مابین پلیس راهور و شهرداری با پیگیری فرمانده نیروی انتظامی استان، پلیس شهر و گشت‌های مشترک در دستور کار قرار گرفته است و به زودی با جذب 50 نیروی واجد شرایط تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از بررسی نواقص اجرای طرح پلیس شهر 50 نیروی دیگر نیز به کار گرفته می‌شود.

وی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس شهر با همکاری شهرداری اصفهان و پلیس راهور استان به منظور ساماندهی ترافیک و روان‌سازی در تردد، به زودی تشکیل می‌شود، گفت: با توجه به محدودیت نیروی انسانی در راهنمایی و رانندگی و افزایش تعداد خودروها در چرخه ترافیک و وجود مشکلات و معضلات ترافیکی، استفاده از نیروی کمکی به نام پلیس شهر در کنار راهنمایی و رانندگی و شهرداری اصفهان ضروری است.

نوریان ادامه داد: با تشکیل پلیس شهر از ورود موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین به بزرگراه‌های شهر جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه با نیروهای پلیس شهر و بازرسان ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی بر حمل و نقل عمومی نظارت مطلوبی انجام می‌شود، ادامه داد: با متخلفان برخورد جدی می‌شود، هم‌چنین از فعالیت مسافربرهای شخصی جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول