اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی:

پروژه‌های بین‌راهی با رویکرد تکریم زائران افتتاح شده‌است

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: افتتاح پروژه‌های بین‌راهی در طول سال جاری با رویکرد تکریم و خدمت‌رسانی به زائران انجام شده است.

پروژه‌های بین‌راهی با رویکرد تکریم زائران افتتاح شده‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی، حسین یوسفی اظهارداشت: در سال‌جاری از فعالیت‌های این حوزه افتتاح دو مجتمع بین راهی بود که رویکرد ایجاد این مراکز با افزایش رفاه برای زائران بوده است.

وی افزود: 20 پروژه در سال 1391 در ورودی‌های مشهد مقدس خراسان جنوبی و شمالی با رویکرد خدمت به زائران ایجادشده است و ساخت این پروژه‌های بین‌راهی در راستای تأمین رفاه زائران امام رضا(ع) به همت آستان‌ قدس رضوی انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اهدای "ویژه‌نامه نوروز" و "مجله اطلاع‌رسانی" از مبدأ تا مشهد و معرفی اماکن تفریحی مجتمع‌های بین‌راهی حرم، راهنمای حرم، مجله اختصاصی "در مسیر بهشت" از دیگر خدمات آستان‌ قدس رضوی به زائران بارگاه منور رضوی است.

یوسفی تصریح کرد: عیدی آستان قدس رضوی به مردم این است که نرم افزار این طرح بر روی سایت آستان قدس رضوی قابل مشاهده است و بر این اساس زیارت مجازی را با 270 عکس از نقاط مختلف حرم قابل دسترسی کرده است.

وی  از آمادگی 20 پایگاه در 10 نقطه از حرم مطهر رضوی با امکانات لازم ویژه زائران در ایام نوروز خبر داد و افزود: فعال بودن مجموعه دارالشفاء با هدف خدمت‌رسانی به زائران در ایام نوروز و آمادگی مجموعه تربیت‌بندی آستان قدس از 5 فروردین‌ماه سال جاری از خدمات ورزشی این مجموعه است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول