اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمنان تأکید کرد

کاهش زمان حضور پلیس سمنان در صحنه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان بر لزوم کاهش مدت زمان حضور مأموران پلیس در صحنه‏ها تأکید کرد.

کاهش زمان حضور پلیس سمنان در صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا میرزایی عصر امروز در نخستین مراسم عمومی مأموران پلیس استان سمنان در سال جاری اظهار کرد: مشارکت مردم، دیگر دستگاه‏های امدادی و خدماتی و به ویژه تلاش شبانه‏روزی مأموران پلیس در اجرای موفق طرح نوروزی جای قدردانی دارد.

وی به مشکلات خاص جاده‏های کویری استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین حوادث در این محورها، واژگونی وسایل‌نقلیه است که امسال با همت جمعی همه دستگاه‏ها و نهادها و البته اهتمام ویژه رانندگان در رعایت نکات ایمنی، وقوع سوانح در سطح استان به میزان چشمگیری کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه با اشاره به شعار پلیس در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: بهار پلیس در آرامش و رضایت مردم است و در سال جاری باید گام‏های بلندی در این راه برداریم.

میرزایی توکل، خلوص نیت، باور وظایف، همت جمعی و صمیمیت را از جمله مهم‏ترین عوامل توفیق مأموریت‏های پلیس برشمرد و بر تقویت این موارد تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت اخلاقی تعطیل‏بردار نیست، بر وظیفه‏شناسی آحاد جامعه در مقابل ناهنجاری‏های رفتاری تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس نیز با قاطعیت و تمام توان این مأموریت را پیگیری می‏کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: برخورد جدی و سخت‏گیرانه با قاچاق کالا و ارز از وظایف پلیس برای تحقق این شعار است.

میرزایی هم‌چنین بر رسیدگی سریع و دقیق به تماس مردمی با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 و کاهش مدت زمان حضور مأموران پلیس در صحنه‏ها تأکید کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول