اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

اتمام خاکبرداری و سنگ برداری مجموعه باغ ایرانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از اتمام خاکبرداری و سنگ برداری مجموعه باغ ایرانی تا نیمه نخست بهمن ماه سال جاری خبر داد.

اتمام خاکبرداری و سنگ برداری مجموعه باغ ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی احمدیان چهارشنبه شب در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار داشت: طرح جامع گاوازنگ زنجان در حال حاضر در دست اجرا بوده و بخش‌های مختلف این طرح پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی جاده گاوازنگ، جابه‌جایی روستای گاوازنگ و اجرای طرح باغ ایرانی از پروژه‌های این مجموعه محسوب می‌شود، افزود: تا کنون با فعالیت‌های صورت گرفته روند اجرایی پروژه‌ها مطلوب بوده و با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال برخی پروژه‌ها در حال حاضر پیگیری نمی‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان ادامه داد: روند اجرایی باغ ایرانی از اردیبهشت ماه سال جاری در این منطقه آغاز شده، که با توجه به وضعیت زمین این باغ و سختی خاکبرداری عملیات اجرایی آن در حال پیگیری است و در صورت مناسب بودن وضعیت آب و هوا ادامه می‌یابد.

وی عملیات اجرایی ادامه بلوار این منطقه از نمایشگاه کاسپین تا سد گاوازنگ را از دیگر برنامه‌های سازمان برشمرد و افزود: با توجه به افزایش عرض این بلوار از 43 متر به 75 متر در سال جاری 3 میلیارد تومان از طریق ستاد عمران شهری به اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

احمدیان از اتمام خاکبرداری و سنگ برداری مجموعه باغ ایرانی تا نیمه نخست بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص آماده سازی این باغ اندیشیده شده است.

وی تملک‌های صورت گرفته در زمینه جابه‌جایی ساکنان گاوازنگ را از دیگر اقدامات سازمان همیاری شهرداری‌های استان برشمرد و افزود: تا چند ماه آینده 70 درصد جابه‌جایی‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به افتتاح چهار پروژه مجموعه گاوازنگ زنجان تا سوم خرداد سال 91 تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها به دلیل نیازمندی به زمان بیشتر در سال 91 پیگیری می‌شوند.

وی از بهره‌برداری از مسیر سلامت و باغ ایرانی تا پایان شهریورماه سال آینده خبر داد و افزود: مشکلی در راستای اجرای پروژه‌های این منطقه وجود ندارد.

احمدیان با بیان اینکه از 12 پروژه اجرایی این مجموعه هشت پروژه در دست بخش خصوصی است، افزود: اقدامات و زیرساخت‌های لازم از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای این پروژه صورت گرفته است.

وی از عقد قرار ارد احداث هتل چهار ستاره این مجموعه خبر داد و بیان داشت: این هتل در 4 هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها در غار کتله‌خور زنجان تصریح کرد: کم پینگ این مجموعه به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی پیگیری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات این مجموعه دفع فاضلاب آن است، خاطرنشان کرد: سپتینگ این مجموعه با سیستمی جدید تا 15 اسفند ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدیان با اشاره به اتمام اصلاح سیستم گرمایشی این مجموعه یادآور شد: برای اصلاح جاده گرماب به کتله‌خور نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و در صورت ارائه نقشه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان عملیات اجرایی آن از بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول