اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند خبر داد

صدور 2500 برگ جریمه به دلیل سد معابر در بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از صدور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برگ جریمه به دلیل سد معابر در منطقه دو شهرداری بیرجند در سال گذشته خبر داد.

صدور 2500 برگ جریمه به دلیل سد معابر در بیرجند

محمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند از صدور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برگ جریمه به دلیل سد معابر در منطقه دو شهرداری بیرجند در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و  ۳۴۵ مورد جمع‌آوری شد و ۸۵۰ مورد برگشت خورد و مابقی کالاها در انبار نگهداری می‌شود.

وی افزود: به ۵۸ خودرو اسقاطی در مورد سد معبر اخطار داده شد و ۱۷ خودرو نیز جمع‌آوری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اظهار داشت: ۱۰۷میلیون و ۱۰۰هزار ریال بابت این جرایم اخذ شده است.

به گفته وی در منطقه یک شهرداری بیرجند حدود ۵۰۳ مورد اخطاریه صادر شد و ۱۳۸ خودرو اسقاطی، ۴۱۱ مورد آهن‌آلات مستعمل و در بحث میوه و سبزی فروشان یک‌هزار و ۷۳۷ کیلوگرم سبزی جمع‌آوری شد و حدود ۳۱۱ کیلو رم سبزی به توان‌بخشی تحویل داده شد.

مظفری اذعان داشت: ۲۸ گاری نیز از افاغنه و ۷۱ بکس سیگار و قرص روانگردان و فندک قاچاق از دست‌فروشان اطراف میدان امام، ۴۷۱ مورد پوشاک در بازار بیرجند، ۱۰ مورد گوسفند، ۴۸ مورد پوست گوسفند از پوست‌فروشان و ۱۳ مورد لوله و ادوات کشاورزی در بولوار امام رضا (ع) جمع شد و در مجموع ۲۸۳ مورد به خاطیان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در مجموع از کل این موارد شهرداری ۳۴ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال عوارض اخذ کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اضافه کرد: برخورد با سد معبر یکی از وظایف شهرداری‌ها است که همه روزه در هر منطقه از شهرداری یک واحد خودرو وظیفه جمع‌آوری کالاهایی که موجب سد معبر شده‌اند را برعهده دارد.

مظفری گفت: چنانچه افراد خاطی برای تحویل گرفتن کالاهایشان به موقع اقدام نکنند باید حق انبارداری به شهرداری بپردازند، همچنین واحد برخورد با سد معابر شهرداری از صبح تا شب و واحد اجراییات ساختمانی ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: جریمه‌های اخذ شده بر اساس مصوبه شورای شهر از افراد خاطی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول