اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گرگان خبر داد

اختصاص 65 میلیارد ریال برای انجام تملکات طرح‎های شهرداری در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای شهر گرگان از اختصاص 65 میلیارد ریال بودجه برای انجام تملکات طرح‎های شهرداری در منطقه یک و دو گرگان طی سال جاری خبر داد.

اختصاص 65 میلیارد ریال برای انجام تملکات طرح‎های شهرداری در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، زهرا نورا اظهار داشت: در دویست و هفتاد و دومین جلسه کمیسیون اداری و مالی و بودجه شورای اسلامی شهر تملکات انجام شده شهرداری در سال گذشته و پروژه‎های عمرانی در دست اجرا تشریح شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی واحد املاک شهرداری در برنامه اول بودجه عمرانی برای تعدادی از محورهای مشخص و ضروری برای تملک و بازگشایی با کاربری فضای سبز و شبکه معابر برنامه‎ریزی شده بود.

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در سال گذشته بخش اعظمی از تملکات شبکه‎های معابر به اتمام رسید و بخشی از شبکه‎ها و مسیرها در منطقه یک و دو شهرداری در دستور کار سال 1391 قرار دارد.

وی در ادامه بیان داشت: بر اساس گزارش ارائه شده شهرداری در منطقه یک تملکات مورد نیاز برای بازگشایی 30 متری استاندارد تا خیابان مطهری و ادامه آن به سمت مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی انجام شده و برای اتمام این طرح تملک چهار ملک باقی مانده که در دستور کار سال 1391 قرار دارد.

نورا همچنین با اشاره به طرح بازگشایی 30 متری رازی در محدوده قلعه حسن گفت: برای عملیاتی شدن این پروژه هفت ملک در این خیابان واقع شده که تملک آن در دستور کار سال جاری قرار دارد.

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان بازگشایی 25 متری خیابان شهریور در شهرداری منطقه یک را از دیگر طرح‎های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد و یادآور شد: در این محدوده 35 ملک در طرح واقع شده که تملک 23 مورد آن انجام شده است.

به گفته وی بازگشایی 30 متری نیایش در محدوده هتل سرفراز نیز از برنامه‎های سال جاری شهرداری است که در دستور کار قرار دارد.

نورا با اشاره به طرح‎های تملک و بازگشایی منطقه دو شهرداری گرگان ابراز داشت: در این منطقه نیز محدوده خیابان‎های رسالت، اسلام‎آباد، ایرانمهر و چاله‎باغ در دستور کار قرار داشت که از محدوده رسالت تا خیابان فلسفی بازگشایی شد و اسلام‎آباد به دلیل شیب زیاد نیازمند خریداری سه الی چهار ملک در هر معبر است.

این عضو شورای اسلامی شهر همچنین متذکر شد: بر اساس گزارش شهرداری در انتهای خیابان ایرانمهر تملکات تمام شده بود که به علت ایجاد تغییرات در طرح بخشی از چند ملک دیگر در طرح واقع شده که تملکات آن در دست اقدام است.

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای شهر گرگان در پایان اذعان داشت: اعضای شورا در پایان این نشست خواستار تسریع در روند طرح‎های در دست اقدام بازگشایی معابر شدند و بر زیباسازی معابر ورودی شهر تاکید کردند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول