اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان:

تقویت ذی‌حساب‌ها اولویت شهرداری‌های کردستان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: باید تقویت ذی حساب‌ها باید در اولویت شهرداری‌های کردستان قرارگیرد.

تقویت ذی‌حساب‌ها اولویت شهرداری‌های کردستان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حسین دهقانی دوشنبه شب در گردهمایی مدیران، روسا و ذی‌حسابان نهادهای عمومی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف شهرداری‌ها و نهادهای عمومی استان عدم توجه آنان به بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ارائه طرح‌ها و پایان سال مالی است و این مهم موجب برگشت اعتبارات و کاهش عملکرد آنان شده‌است.

وی با تأکید بر هزینه کرد و ارائه گزارش‌های مالی به موقع توسط شهرداری‌ها و نهادهای عمومی استان، افزود: تقویت ذی‌حسابان و توجه ویژه به ارائه گزارش‌های مالی و هزینه‌کردها در زمان مقرر می‌تواند بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها استان را دراجرای به موقع طرح‌های عمران شهری و انجام به موقع تشریفات و قوانین برگزاری مناقصات فراهم آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان خاطرنشان کرد: باید هزینه‌کرد و موارد مصرفی شهرداری‌ها تا 31 تیرماه هرسال به سازمان امور اقتصادی و دارایی اعلام شده و گزارشگری مالی شهرداری‌ها نیز تا پایان مرداد هرسال ارائه شود.

دهقانی افزود: باید شهرداری‌ها از ایجاد حساب‌های واسطه‌ای بدون مجوز دیوان محاسبات پرهیز نمایند چرا که در این مسیر با دستگاه‌ها متخلف برخورد شدید خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: به منظور ارتقای فعالیت‌های ذی‌حسابان و ارائه منسجم‌تر گزارش‌های مالی توسط آنان کارگاه آموزشی تا قبل از پایان سال مالی برگزار خواهد شد و سعی می‌شود گردهمایی‌های تخصصی در طول سال نیز برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این جلسه خواستار مزین کردن اماکن عمومی شهرهای استان به نام شهدای گرانقدر استان شد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌مندی از فضای عمومی شهرها از جمله طرح‌هایی است که بنیاد شهید با جدیت دنبال می‌کند و امید است شهرداران نیز در این خصوص تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

محمد سلیمانی در پایان اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آمادگی دارد که در طراحی تمثال شهدای شاخص شهرستان‌ها مختلف استان با شهرداری‌ها حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول