اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی:

صنایع دستی خراسان شمالی 8/9 میلیارد فروش کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از فروش 9 میلیارد و 850 میلیون ریالی اقلام صنایع دستی هنرمندان استان طی سال گذشته خبر داد.

صنایع دستی خراسان شمالی 8/9 میلیارد فروش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی علی کاظمی گفت: از این میزان شش میلیارد و 810 میلیون ریال مربوط به فروش تولیدات هنرمندان در 220 غرفه از نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو است.

وی اضافه کرد: هنرمندان همچنین، تولیدات خود در زمینه صنایع دستی را به میزان یک میلیارد و 821 میلیون ریال در 200 غرفه نمایشگاه نوروزی استان در سال 90 و یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز در سایر نمایشگاه‌های داخل استان به فروش رساندند.

کاظمی درباره فروش صنایع دستی در نمایشگاه ترکمنستان نیز گفت: تولیدات هنرمندان کشور در چهار غرفه از این نمایشگاه عرضه شد که طی آن صنایع دستی این هنرمندان به مبلغ 18 میلیون و 390 هزار ریال فروش رفت.

وی ادامه داد: نمایشگاه ترکمنستان با هدف برگزاری و مشارکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، تشکیل کمیته‌های و تعاونی‌های تخصصی در خصوص تولید و صادرات،بازاریابی بازرگانی صنایع دستی برای ارائه خدمات به جامعه هنرمندان و صنایع دستی استان برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول