اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان راه‌اندازی شود.

نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی شامگاه دوشنبه در نخستین جسله شورای هماهنگی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان قابلیت بالایی در صنعت و معدن دارد و در سال تولید ملی باید از تولیدکنندگان و صنایع شهرستان حمایت کنیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به لزوم اجرای پتروشیمی دشتستان افزود: اجرایی شدن مصوبات سفر در شهرستان دشتستان یکی از خواسته‌های مهم ما در این شهرستان در حوزه معادن و صنعت و خدمات است که مهم‌ترین این طرح‌ها پتروشیمی دشتستان است.

خسروی در ادامه بر لزوم تقویت صنایع بسته‌بندی خرما تاکید کرد و یادآور شد: دشتستان بزرگ‌ترین تولیدکننده خرما در سطح استان است و بدون تردید تقویت و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما گامی بزرگ در حمایت از باغداران و تولیدکنندگان این محصول است.

وی اضافه کرد: دشتستان در صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای دارد و امیدوار هستیم با حمایت مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان شاهد بهبود وضعیت صنایع دستی دشتستان باشیم.

فرماندار دشتستان گفت: پیشنهاد راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان را ارائه داده‌ایم که با همکاری مسئولان صنعت و معدن استان این امر محقق می‌شود.

خسروی در بخش دیگر با تاکید بر لزوم ساماندهی توزیع سیمان در دشتستان افزود: توزیع سیمان در شهرستان باید عادلانه باشد و یک هماهنگی بین مجموعه انجمن صنفی رانندگان و سازمان حمل و نقل صورت گیرد و شبکه توزیع در مجرای قانونی خود مدیریت و ساماندهی لازم را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: مجموعه صنعت و معدن و تجارت با همکاری سازمان حمل و نقل استان بوشهر بر نحوه و چرخه توزیع سیمان نظارت جدی داشته باشند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم شاهد حمایت جدی از بخش صنعت و معدن در دشتستان هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول